Wat is/was jullie schema met bijna 4 maand? Onze Stijn krijgt 5 x 180+6 Nutrilon standaard. Dit ging prima, tot van de week. Hij maakt er een potje van. Komt weer om de drie uur en in de avond zelfs na 2 uur! Waardoor hij nu al 2 dagen over de liter komt.... (krijgt bij erge honger een flesje extra van 60/90cc) Dit zal 1 of 2 keer vast geen ramp zijn, maar moet geen gewoonte gaan worden natuurlijk. Wat zouden jullie doen? Ik weet het even niet meer. Alvast bedankt!
tussen 8 en 9 fles 210+7+rijstebloem slapen is sochtens altijd heel verschillend soms 3 uren en soms ook niet als ze niet slaapt of maar kort krijgt ze rond 10 a 11 uur een fruithapje 1 uur fles 180+6 rond 2 uur slapen meestal maak ik haar wakker om 5 uur maakt niet uit of ze sochtends wel of niet geslapen heeft ze wordt eigenlijk nooit voor 4 uur wakker 5 uur fles 180+6 dan slaapt ze soms half uurtje bij mij rond 7 uur half 9 fles 210+7+rijstebloem dan slapen tot de volgende ochtend tussen 8 en 9 (zaterdag was het zelfs half 10) hier ook een klein hongerlapje ging pas beter toen ik 1e en laatste fles naar 210+7 met rijstebloem ging geven toen hield ze het overdag ook beter uit. daar ben ik mee begonnen toen ze ruim 3 maanden was heb wel goed in de gaten gehouden of ze er goed op reageerde en geen krampjes kreeg
Bedankt voor je reactie! Stijn is over 3 dagen 4 maand, dus als we het rustig opbouwen met eerst alleen de rijstebloem zal het vast goed gaan!
Hij nog 5 keer 180+6 om 6-10-14-18-22 uur wil na 4 flessen. Vind het schema van wendie wel een idee om eens te proberen. Alleen dan zonder rijstebloem. Hij krijgt nu om 22 uur 150+5 en 3 schepjes pyamapapje. tot het pak leeg is dan over op bambix rijstebloem Hoe zouden jullie het dan doen?