ik weet niet goed waar k dit moet plaatsen, maar omdat het nu pas begint plaats ik het maar hier. Ik ben nu al ruim 10 weken elke dag aan het spugen word nu wel iets minder maar toch nog wel dagelijks, daarbij heb ik geen eetlust na 4 happen zit k vol en drinken moet er echt in geramt worden zeg maar ben inmiddels ook ruim 10 kg afgevallen. Nu heb ik sinds een week dat het plassen nogal zeer doet in het midden van mijn buik ter hoogte van de nieren (denk k weet niet precies waar ze zitten), daarbij plas ik wel vaak soms maar enkele drupjes en begint het van te voren al zeer te doen waardoor het plassen soms niet echt goed lukt, mijn urine is ook nogal gelig steeds vaker zelfs oranje. Zou dit kunnen betekenen dat ik al dus danig uitgedroogt ben dat mn nieren beginnen te klooien, of weet iemand anders wat dit eventueel zou kunnen zijn ??
blaasontsteking en als je niet op past nierbekontsteking, dus ik zou maar heel snel me urine na laten kijken meid, is je vk hier niet van op de hoogte dan?
mijn blaas zelf doet niet zeer, en het is ook niet de pijn die je normaal hebt bij blaasontsteking, ik krijg alleen pijn in mn buik terhoogte van de nieren. Verloskundige weet dat ik veel spuug, heb poos geleden ook emasefane voorgeschreven gekregen maar durf het niet echt te gebruiken, pijn begon deze week pas dus verloskundige hier niet over gesproken
Je hoeft bijna geen last te hebben van een blaasontsteking hoor. Ik zou even naar de ha gaan om je urine te laten controleren! Ik ga het morgen ook doen omdat ik ook wat last van mn onderbuik heb. Beter het zekere voor het onzekere nemen!
Blaasontsteking of uitgedroogd. Als je je urine laat controleren bij de HA dan kan hij beide zien in je urine. Zeker omdat je schrijft dat het zo donker van kleur is. Enneh, die tabletjes zijn er niet voor niets hoor, tegen de misselijkheid maak het jezelf niet nog moeilijker!
idd wat er al gezegd word tijdens je zwangerschap voelt een blaasontsteking heel anders. dus zou het maar ff laten na kijken.
net gebeld voor uitslag geen bacterien geen bloed geen suiker en maar een klein spoortje eiwit, assistente adviseerde me vk te bellen, dus dat doe k dan zo maar die heeft over 15 min spreekuur
rugpijn kan ook bij nierproblemen horen. Samen met die donkere urine, zou ik toch een afspraak met de huisarts maken. Soms vind je geen/weinig eiwit, maar is de blaas wel ontstoken. En ik zou die misselijkheidspillen wel innemen, dan kun je meer drinken, en je blaas beter doorspoelen. Zorg in ieder geval dat of de VK, of de HA hier iets mee doet, je moet goed voor jezelf zorgen meid!
eigen ha is met vakantie sinds vandaag dus urine moest al naar de vervanger dat was al zon gedoe dus val ze dan maar liever niet meer lastig. Vk zegt dat ik meer moet drinken, is mijn urine morgen niet beter dan moet ik weer bellen en word ik waarschijnlijk opgenomen
Als ik dit zo lees, lijkt het mij op nierstenen. Heb ik ook een paar jaar geleden gehad met dezelfde klachten