Help! Kleur Bugaboo, kan dit voor meisje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anna200809, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik zou gewoon een neutrale kleur kopen. Dit vind ik echt zonde van je geld. Wil je nog meer kinderen kun je opnieuw geld gaan uitgeven. Ik kan mijn geld dan wel ergens anders voor gebruiken, b.v. nieuwe kleertjes.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het is alleen de kap helaas, maar deze is ook leuk: Babyhood

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    enn welke kleur is het geworden ?

4. Anna200809

28 dec 2008
    21
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!

We hebben toch gekozen voor de antraciet met roze en hij staat al in de woonkamer. Ik vind de Paul Frank set nog steeds erg mooi, maar manlief vond deze toch ook wat te jongensachtig. We zijn er erg blij mee, dus het is absoluut een goede keuze.

Mochten we ooit nog een andere aanvullende bekleding nodig hebben, dan vond ik de tip om deze te ruilen tegen een andere ook erg handig!

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ja, hoor, stoer! Kan prima vind ik. En als je het toch meer meisjesachtig wilt maken dan kun je er bijv. een knalroze luiertas bij doen? Of roze parasol oid.... Bovendien zit er straks een meisje in met veelal roze/meisjesachtige kleding... Enn groot gelijk dat je iets koopt dat voor allebei kan. En misschien is er nog een meisjesbekledingset te koop via mp?

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    o wacht, haha je hebt al wat anders! Veel plezier ermee. Antraciet met roze moet wel heel mooie combi zijn!!!

Deel Deze Pagina