Ik heb een printje gemaakt, gewoon met een laserprinter, maar ik zie geen groene zweem. Jalea, ik denk dat je een aantal opties hebt. - Zelf gaan printen - Ergens anders laten printen - Een ander kaartje printen Ik ben bang dat ik op afstand neit heel veel meer voor je kan betekenen. Trouwens wel een heel mooi gedicht op je kaartje.
dankjewel loeki! ik ben op t eind van de middag toch maar de discussie met ze aangegaan, heb ze nu op verzoek nogmaals de achtergrondbestanden aangeleverd zoals het zou moeten zijn, en daarnaast het kaartje zoals zij het gedrukt hebben. ze gaven wel toe dat er wat fout kan zijn gegaan van het omzetten van rgb naar cmyk, zal me benieuwen of ze me wat beters gaan toesturen... heb ook al wat drukkers rondgebeld maar in de buurt maar mijn god wat duuuuur... je bent zo ff 160 euro kwijt (minimaal...) voor 50 kaartjes excl. opstartkosten hoop dat ik eruit komt met de website, dat bespaart me veel geld en gedoe en anders misschien idd toch maar zelf gaan printen... nogmaals thnx!