Help! Klonterig cervixslijm??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duchess, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoi dames,

Ik ben lichtelijk gestressed hier!
    Dit is onze eerste echte kans op bevruchting in bijna 4 jaar! De eerste eisprong die nadert........ (met behulp van clomid)

Nu heb ik sinds vandaag in eens klonterig cervixslijm en ik maak me helemaal druk!!! Wat als dit slijm vijandig slijm is??
    Het is wit-cremeachtig, met spierwitte klontjes erin...
    Sorry weet het niet beter te verwoorden, maar ik hoop heel hard dat iemand dit herkent...

Eisprong moet vandaag of morgen geweest zijn.. Ik heb geen vruchtbaar slijm ondekt, maar er ook niet op gelet.
    Ik heb overigens geen jeuk of pijn, dus een schimmelinfectie lijkt me ook niet...

Ik hoop dat iemand dit ook eens gehad heeft of dat dit normaal blijkt te zijn bij een naderende eisprong of vlak na de eisprong...
    Baarmoedermond is zacht en open.....

Ik hoop op reacties!! Bedankt alvast!

2. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou nog even niet in paniek raken...betere raad heb ik even niet , sorry

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Echt paniekerig ben ik niet, maar ik ga zo niet lekker slapen... Ik maak me er toch een beetje druk om op de 1 of andere manier..

Googlen levert ook vrij weinig op. Vooral veel schimmelinfecties en zwangere vrouwen, maar dat laatste is het sowieso niet en zover ik weet heb je bij een schimmelinfectie last van jeuk en pijn, en dat heb ik niet. Het is ook niet rood ofzo.
    Ik moet morgen alweer naar de gyn dus ga het dan zeker vragen, maar ben al de hele avond druk aan het zoeken op internet met de hoop dat ik toch een beetje gerustgesteld word.....

Deel Deze Pagina