Help! klusadvies nodig: vannacht of morgen klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door helena115, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Na mijn mk ineens nu al een positieve ovu test.
    Wij hebben niet zulk goed zaad en weetdat teveel klussen niet goed is.

mij n man is vanancht pas thuis van werk.

Wat zeggen jullie, vannacht klussen of kan het tot morgenmiddag wachten (ik moet morgenochtend ergens heen)?
    Meestal ovuleer ik de dag na positieve test en be ndus bang dat we te laat zijn. Heb de afgelopen dagen helemaal neitgeklust.

wie heeft tips?

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik zou denken zo snel als mogeljk. Beter iets te vroeg dan te laat.
    Zaad overleeft nog een paar dagen, maar weet niet op wat voor manier de zaadkwaliteit slecht is? Op beweeglijkheid, aantal of vorm?

3. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Wat rot dat je een mk heb gehad.

Over het klussen zou zeggen hoe eerder hoe beter, omdat je de afgelopen dagen al niet veel geklust heb,
    dan heb je in iedergeval een vooraadje, en wie weet heb je morgen als nog de tijd om te klussen :p

veel suc6 meid ;)

4. kiano

kiano Lid

7 feb 2010
    16
    0
    0
    hey helena

Zo snel mogelijk inderdaad...een briefje ophangen met de tekst :he schat als je thuis bent effe mij wakker maken..is belangrijk en dan...klussen!!!!
    succces

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als je nu een positest hebt dan zou ik zeker zo snel mogelijk gaan klussen! Dus dat zal dan vanacht worden als manlief thuis komt hihi. Succes!

6. happymama

happymama Niet meer actief

zou ook zo snel mogelijk doen en dan morgen miss nog een keer!! of is dat dan al teveel omdat je zegt dat t zaad niet helemaal goed is ??

7. Ik zou ook zeggen vannacht!!! Veel plezier!:D

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dank meiden!

Heb die nacht om drie uur geklust, volgende dag was ovu test hartstikke negatief.
    Vannacht voor de zekerheid nog even geklust rond 2u. denk dat ik de eerste nacht mij nei heb gehad. Komedne dagen zullen het uitwijzen.

Deel Deze Pagina