onverklaarbaar gevoel dat het deze ronde raak gaat zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanbo, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    om de een of de andere reden heb ik deze ronde heel sterk het gevoel dat het deze ronde raak gaat zijn (en goed blijft)
    en dat nog voor mijn eitje geweest is.
    heb het gevoel vanaf mijn laatste ongi.

heb het nog nooit gehad. en ga me er ook niet op vastpinnen maar het valt op dat het zo de kop op steekt.

nog iemand dit gehad en was het dan ook raak?

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    spannend mamavanbo
    Afgelopen ronde was ik 11 dagen overtijd en kwam m'n menstruatie. Sinds die periode heb ik mezelf voorgenomen me er niet teveel mee bezig te houden (zeg ik nu ;) nu ik 4e dag van cyclus zit, haha.

Sinds wij is September begonnen zijn, zegt mijn gevoel de maand Maart:) raar hé.

Succes hoor, ik duim voor je.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb het gevoel ook wel eens gehad, maar werd gewoon ongesteld.

Ik hoop voor je dat het raak is.

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Truus was dat ook nog voor je ei?

ik pin me er ook niet op vast hoor, het viel gewoon op.

5. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik heb het gehad in maart 2008 toen zei ik deze maand wordt het niet in april ben ik zwanger let maar op en ja hoor in april was ik zwanger helaas wel mk maar ik had wel gelijk

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    toch raar he dat het wel kan
    nooit gedacht

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier nog geen eitje gehad
    ook geen positieve ovutest

wel af en toe ovupijntjes en deze morgen roze op het papiertje :-s maar blijkbaar kan dit ook bij een eitje
    wist ik niet

nog maar wat afwachten dus en blijf lekker klussen

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Eindelijk is mijn cyclus voorbij en kan ik hier eventjes op reageren, want mijn gevoel zat dus ook fout deze keer.

Na maanden geen EI gehad te hebben, en deze ronde ook erg negatief te zijn begonnen, zag ik op de eerste FM een erg mooi eiblaasje.
    Op de een of andere manier kon ik het me helemaal voorstellen hoe dat uit zou groeien tot een mooi en gezond beebje...en was dus erg positief en optimistisch erna.

De nacht waarin ik mijn EI had, droomde ik zelfs dat we een tweeling kregen, in het geheim is dat onze liefste wens.

Gisteren durfde ik dan eindelijk te testen, en die was ---, maar de hele dag geen duivels te bekennen.
    En vanacht had ik me toch weer een rare droom, waarin de gyn. me vertelde, dat ik positief moest blijven, want een vruchtje is zo kwetsbaar, en je mag nooit de hoop opgeven...

Echt stom, want ik sta op en ik ben ongi...:$:x

Mijn gevoel zat er dus helemaal naast, en ik vind het echt niet leuk dat ik er zelfs in mijn dromen zo mee bezig ben, want probeer er echt niet teveel aan te denken...

Nou ja, op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
    Mamavanbo, hoe gaat het met jouw???

Deel Deze Pagina