Hallo, Ik heb vanmorgen een kv test gedaan, omdat ik mezelf ergens een beetje zwanger voelde. Bij mijn vorige zwangerschappen was de test eigenlijk al vrij snel duidelijk positief. Misschien beeld ik me dingen in of is het mijn eisprong. Graag jullie mening?
Ik lijk hem te zien! Wel wat naar rechts lijkt wel, maar ik begrijp wat je bedoelt. Spannend! Morgen of overmorgen weer testje?
Ik zie ook iets, maar lijkt smaller dan de controlestreep en scheef te lopen. Kan het niet goed zien door die opgedroogde urinevlek? Even wat druppels water in het druppelvlak doen en daarna een nieuwe foto maken en plaatsen. Wat bedoel je trouwens met "is het mijn eisprong"? Op welke cyclusdag zit je nu en hoe lang duurden de laatste paar cyclussen bij jou?
Zojuist er een paar druppels water bij gedaan. Ik hoef de test nu niet eens te posten, er is niks meer te zien. Waarom ik verward ben of het zwangerschap of eisprong is is omdat ik gewoon aan de pil ben en deze doorslik. Maar ben al 1 keer door de pil heen zwanger geraakt, vandaar dat er af en toe alarmbellen afgaan . Ik doe over 2 dagen voor de zekerheid nog 1 test en dan zien we wel. Bedankt voor de reacties. Liefs Gezellige Taart