Tips en Info over thuiswerk

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamatrees, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Graag zou ik wat thuiswerk willen doen omdat ik me weleens verveel in de avond en we maar een beperkt budget hebben elke maand.
    Dit kan ons misschien wat meer ruimte geven,en ik zit toch thuis 1 dag per week en ´s'avonds.
    Nu weet ik niet waar ik moet zoeken om iets leuks te vinden.
    Misschien heeft iemand idéén of ervaringen.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    tip: gebruik de zoekfunctie

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    annie connect! is callcenter werk wat je ook vanuit huis kunt doen!

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Een kennis moet 1500 boekjes in een envelop stoppen met persoonlijke brief, adresstickers erop plakken en dat alles voor €20. En dan moet je het nog zelf ophalen ook.

Ik hoop dat jij iets beters vind.. want hier zal ik me bed niet voor uit komen..

5. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Ik ben ook al een geruime tijd opzoek naar thuiswerk, helaas is het allemaal oplichting of keihard werken voor een euro per uur..

Annie connect is zeker een goede thuiswerkbaan, je moet wel alleen een training volgen in Amsterdam en ergens anders..

Succes met het zoeken! :)

6. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Wil je het thuiswerk doen voor jezelf omdat je dan iets leuks te doen hebt of wil je er rijk van worden?

Ik schrijf zelf artikelen voor Leerwiki. In het begin verdien je daar niet zoveel mee, maar als je er een beetje tijd en moeite in stopt dan verdien je toch een leuk extraatje per maand. Als ik regelmatig een nieuw artikel schrijf, zit ik ongeveer op 100 euro per maand (dit is wel na een poosje pas hoor, dit verdien je niet vanaf het begin). Nu heb ik al een paar maanden niks eraan gedaan, maar het leuke is dat je inkomsten dan wel door blijven lopen. Het is dan wel een stuk minder natuurlijk.

Via deze link kan je je aanmelden (en néé, ik krijg geen extra inkomsten voor iedereen die op deze link klikt...Als iemand zich aanmeldt via deze link en 10 artikelen heeft geschreven, krijg ik 1 bonuspuntje erbij. Dat is redelijk toch :D)

Aanmelden / registreren - LeerWiki.nl

Ik vind het zelf een hele leuk manier om een extraatje te verdienen en ook omdat je zelf weer een hoop leert. Ik kies soms een onderwerp uit waarvoor ik zelf eerst nazoekwerk doe en soms een onderwerp vanuit eigen ervaring. Dit zijn sommige artikeltjes die ik heb geschreven, even om een idee te krijgen.

Huurwoning vinden via internet - LeerWiki.nl
    Huis verkopen zonder makelaar - LeerWiki.nl
    IPhone 4: meer dan een smartphone - LeerWiki.nl
    Gezond en makkelijk afvallen - LeerWiki.nl
    Signalen van motorische ontwikkelingsproblematiek - LeerWiki.nl

7. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Bedankt voor de tips,ik dacht ook al dat het qua inkomsten niet erg op ging schieten.`
    @Juul,ik heb me aangemeld en ga eens kijken wat het allemaal is.Ben best benieuwd!

8. Juul84

Juul84 Niet meer actief

@Trea, leuk! Het is in het begin soms even lastig om alles uit te vinden daar, maar je kan altijd vragen stellen aan de moderaters of andere schrijvers.

9. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    @Juul,Het is inderdaad even uitvogelen maar ik lees even wat artikelen van anderen mensen en dan kom ik er wel.

Maar 500 letters is wel veel....
    en moet je de shoplinks zelf toevoegen of doet iemand dat voor je?

10. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Die 500 woorden lijkt veel maar als je eenmaal lekker aan het schrijven bent, dan zit je er zo aan!

Bedoel je met shoplinks de advertenties van Google die ertussen staan? Die worden door Google geplaatst. Hoe beter je je artikel schrijft, des te toepasselijker zijn de advertenties die erbij komen. Daar word je in de loop van de tijd steeds handiger in.
    Je moet daarvoor dan wel een Google Adsense account aanvragen. Als je even zoekt op de site en het forum dan vind je daar wel uitleg over.
    Het duurt even voordat je zo'n account krijgt, maar in de tussentijd kan je wel alvast gaan schrijven. Je verdient dus door clicks van lezers op die advertenties. In het begin is dat nog niet veel, maar als je een beetje je best doet dan loopt dat vrij snel op. Je moet het vooral even de tijd geven en niet te snel opgeven.

11. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Heb inmiddels een account aangemaakt en ben met een artikel bezig.
    Alleen vergeten op te slaan hihi dus kan weer opnieuw beginnen.

Bedankt voor tips en misschien kunnen we wat ideen en tips uit blijven wisselen?

Gr Trea

12. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Dat is prima! Kan ook via Leerwiki, is misschien wat makkelijker dan elke keer dit topic opzoeken.

13. Female

Female Niet meer actief

Ik verkoop nog steeds parfum en make-up van huis uit. Doe het nu al 1.5 jaar en het is hartstikke leuk om te doen en je kunt zelf alles invullen.
    Voor info mag je PB-en.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Juul, het lijkt me ook wel een leuke 'bij'werkzaamheid. Maar loop je niet tegen het probleem aan dat over heel veel onderwerpen al een artikel is geschreven en er dus weinig overblijft? Of valt dat wel mee?

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vraag me af wie die stukken uberhaupt leest..

16. Juul84

Juul84 Niet meer actief

@Eylem, nee dat valt wel mee. Soms heb ik ook even geen inspiratie of dan bestaat er al een artikel over dat onderwerp. Maar soms moet je ook creatief zijn en kun je over hetzelfde onderwerp schrijven maar dan met een andere invalshoek. Zo wilde ik bijvoorbeeld een artikel schrijven over het BKR (omdat je daar goede advertenties bij krijgt die veel verdienen) maar er was al wel het één en ander over geschreven. Toen heb ik een artikel geschreven over het voorkomen van een BKR codering. Dus wel over dat onderwerp, maar wel met nieuwe informatie die niet in de andere artikelen stond. En verder gebeurt er een hoop in de wereld waar je je inspiratie uit kunt halen maar ook uit je persoonlijke interesses.

@Umm, haha ja dat dacht ik ook in het begin :D maar ik zit nu dus wel rond de 200 unieke bezoekers per dag. Hoe beter je je artikel schrijft, des te hoger kom je in de zoekmachines te staan. Dus dan vinden mensen je wel. En je moet natuurlijk ook wel goede artikelen schrijven. Als het vol met spelfouten of onjuiste informatie staat, dan lezen mensen natuurlijk ook niet jouw artikelen.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Juul, bedankt voor je antwoord :). Ik heb me inmiddeld ook aangemeld dus ik ben benieuwd. Er zijn zeker onderwerpen waar ik over kan schrijven maar wat jij zegt, het gaat er ook om welk onderwerp bezoekers trekt. Het zal zich vanzelf wel wijzen in de loop van de tijd :).

Mijn Google AdSense account is nog niet geactiveerd, dus dan heeft het volgens mij nog geen zin te beginnen toch? zonder die code krijg je geen inkomsten

18. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Eylem, je kan al wel beginnen met schrijven hoor! Want doordat je artikelen gaat schrijven, begint je reclame aandeel op te lopen (hoe hoger je reclame aandeel, hoe meer je van de reclame opbrengsten krijgt). En de artikelen die je nu al schrijft, komen al wel in de zoekmachines terecht dus als er straks wel advertenties bij staan, dan heb je al een mooi beginnetje.

Het is in het begin inderdaad even uitzoeken hoe het precies werkt en hoe je een artikel het beste kan schrijven. Op het forum vind je veel informatie en kan je ook vragen stellen. Na een poosje wijst het zich vanzelf.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ok, thanks! Heb me trouwens via jouw link aangemeld dus hopelijk straks een bonuspunt voor jou ;)

20. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Hihi, dankje! Ben benieuwd naar je artikelen!

Deel Deze Pagina