Ja weer zo'n topic Dochterlief is der knuffel kwijt geraakt Wie kan mij helpen ?? Ik voorzie een drama vanavond Bekijk bijlage 440805 Het gaat om de blauwe maar officieel zit er nog een tasje aan vast Grootte is ongeveer 30 cm. Hij komt bij de action vandaan zeg bijna 2 jaar geleden
Verkopen ze volgens mij nog steeds bij C&A (BE - Aarschot). Misschien kijken of ze 'm online ook hebben?
Ik ben ooit op een site terecht gekomen waar ze echt alle knuffels verkopen, speciaal voor dit soort drama's. Ik kan hem zo gauw via google niet meer vinden maar wellicht kun je hem met een wat uigebreidere zoektocht vinden.
⥠Pluche Ty Beanies Minnie Mouse 35 cm - Disney knuffels - Speelgoed | Knuffels en Pluche - Marktplaats.nl Is dit wat?
Gewoon naar de winkel en haar een nieuwe knuffel laten uitzoeken. Persoonlijk snap ik dat gedoe om knuffels niet. Mijn dochter heeft meerdere knuffels die ze leuk vindt en mijn zoon heeft er eentje. Maar als hij die kwijt zou raken, dan zou zijn wereld niet instorten hoor! Mijn kinderen zijn sowieso niet afhankelijk van een knuffel en kunnen allebei prima zonder. Of zijn mijn kinderen dan een uitzondering?
ik denk niet dat jou kinderen een uitzondering zijn, maar misschien zijn de kinderen van TS wel een uitzondering je weet tenslotte nooit op welk moment welk knuffeltje belangrijk voor het kindje is geworden, beetje kort door de bocht reactie dan ook. 1 van mijn kinderen heeft ook een knuffeltje wie haar heel dierbaar is omdat het met haar overleden vader te maken heeft dus even zomaar een nieuw knuffeltje uitzoeken gaat hem niet worden als die weg is @TS ik heb de roze mini dus dat is hem helaas niet
Nee hoor, mijn dochter heeft tig knuffels en kan prima zonder. Wat echt belangrijk is is haar hydrofielluier, daar kan ze niet zonder slapen. En daar heb ik stapels van haha. Maar ik snap ts wel hoor, ik hoop dat ze de juiste knuffel kan vinden.
Mijn kinderen hebben beide een knuffel, en als die kwijt zijn, slapen ze niet en zijn ze ontroostbaar. Al eens kwijt geraakt, achteraf gezien lag hij gelukkig gewoon thuis, maar mijn zoontje toen een nieuwe in de winkel laten uitkiezen maar hij wou echt niet slapen hoor en was heel verdrietig.
Onze middelste heeft dat ook hoor....die slaapt al sinds dat ze 6mnd is met Dikkie Dik. Waar zij gaat, is Dikkie Dik. Als wij van huis gingen, moest Dikkie mee. Dikkie heeft ook al wat van europa gezien. Zij weet alleen niet dat we 2 Dikkies hebben en dat deze met grote regelmaat worden omgewisseld. Nu ze wat ouder wordt, is Dikkie steeds minder belangrijk. Maar Dikkie ging mee als ze iets spannends vindt. Nu slaapt ze er nog mee, maar wil ze hem ook graag als ze moe is. Dan sabbelt ze pop haar onderlip en heeft ze Dikkie onder haar arm. Dus als Dikkie weg is, dan is er hier ook paniek Ik hoop dat je hem vindt TS! Al op de knuffelkwijtsite gekeken?
Mijn dochter heeft dat ook hoor. Zij heeft een konijntje, had er twee en toen ze er eentje was verloren was ze enorm verdrietig. Heeft zeker 2 weken geduurd. Heb ze gelukkig op een website gevonden en heb er gelijk 3 gekocht die we nu allemaal afwisselen. Ze heeft bergen knuffels maar deze is wel echt onmisbaar. Ze vindt er echt troost bij, heerlijk toch?
Ehm.. Ik slaap ook met een knuffel.. Die heb ik al sinds mijn achtste en we zijn nog nooit 1 nacht gescheiden geweest... Das zeker wel een beetje raar? Mijn kinderen hebben een spenendoekje waar ze niet buiten kunnen, ik heb van allemaal 2 stuks. Voor het kwijtraken, en voor het wassen
Wat grappig, hier precies zo. Meteen al aangeleerd omdat ik geen zin heb in knuffeldrama TS: Ik hoop dat je hetzelfde knuffeltje gauw gevonden hebt!
Pluche Ty Beanies Minnie Mouse 35 cm | Fun en Feest Dat is de enige die ik kan vinden in het blauw. Kon ze in slaap komen zonder?
Hier idem, met allevier de kinderen. Heb bij de vierde maar nieuwe luiers gekocht, want de anderen waren helemaal kapotgeknuffeld en gerafeld
Hij lijkt erop maar thja net niet, deze heb ik wel eens ter vervanging voor in de was maar ze wil ehm totaal niet...
Ze is wel stil, maar slaapt nog niet, heb normaal een max aan knuffels nu mochten er meer mee dat scheelt iets...