Help knuffel kwijt!!

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door fidel2010, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ach wat zielig. Ik hoop voor je dat ze lekker in slaap valt en niet al te verdrietig is. En dat je een nieuwe knuffel vind. Of dat ze die andere gaat accepteren ofzo.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hoop dat je hem snel terug hebt (of een andere kan vinden). Mijn zoontje heeft ook een knuffel die overal mee naar toe gaat en we hebben al heel wat kilometers ervoor gereden en hartverzakkingen gehad, omdat we hem weer ergens hadden laten liggen.
    Bij ons tweede zoontje heb ik me voorgenomen in ieder geval tegelijkertijd twee dezelfde knuffels te kopen en die af te wisselen om die stress te voorkomen die we met de oudste hebben.
    Via marktplaats kwam ik ooit ook op een site van knuffelzolder.nl of iets dergelijks. Daar hadden ze werkelijk alle ondenkbare knuffels te koop.
    Ik hoop dat je dochtertje straks lekker gaat slapen.

3. penseel

penseel Niet meer actief

Nou idd. Hier dochter Bemba knuffel is heilig. Heb er ook twee.

Moe knuffel slapen knuffel. Logeren knuffel verdriet knuffel.

Zoon ooit knuffel kwijt geraakt en nog kan die verdrietig zijn als het over die knuffel gaat.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier waren het in den beginne gedragen tshirts met mijn geur en uiteindelijk vervangen door hydrofielluiers, ze trekt ze over haar gezicht heen, denk voor geborgenheid. <3
    Mij leek een knuffel juist schattig, gooide haar bedje ermee vol, maar de liefde was niet wederzijds haha.

5. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 kinderen oudste twee nooit knuffels gehad en jongste vond zo bumba knuffeldoek rond maand of 10 11 in speelgoedbak van me oudste zoon nou hij is nu 4,5 kan niet zonder heb er inmiddels twee extra maar die oude herkent die zeker wel en is zijn,favoriete maar mocht zo zijn dar die vergeten,is of fd spoorloos slaapt die met de andere maar zonder dan is het een drama hoor

Elk kind is anders

Hoop dat je snel een nieuwe hebt

Enig idee waar die vergeten zou zijn of verloren? dan,kan je idd facebook raadplegen

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik hoop bij de logopodie, die is morgen vrij dus vrijdag bellen en anders in de stortregen in stadskanaal centrum, maar als ze iets laad vallen gaat meestal t luchtalarm wel af

7. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook al tig winkels,moeten afzoeken om terug te vinden en x bij schoonma in sokke lade gedaan wr hebben hele huis op kop gezet uiteindelijk via mp nieuwe besteld en na paar weken dook die op zat in een zakje in de lade hahaha

Kinderen,ook,he

8. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

ze hebben een facebook pagina: centrum stadskanaal of zoiets. oproepje doen, misschien heeft iemand hem wel gevonden.

9. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Op de site van de c&a staat 'niet leverbaar'. Ik had hem in het blauw gevonden, maar de site geeft gelijk de fuchsia kleur weer:(.

Meisjeskleding Pluchen pop in fuchsiarood/fuchsiarood

Je zou de c&a kunnen bellen, misschien dat zij hem nog ergens vandaan kunnen toveren?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thanks;)

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thanks met een bestelnr wordt een stuk makkelijker zoeken

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik én mijn man slapen ook nog met een knuffel. ;)
    Mijn man 2 eigenlijk: 1 onder zijn hoofd en 1 knuffelbeertje die zwaar afgetakeld is. &#128514;
    En ik ook met een klein (vrouwelijk) knuffelbeertje.
    Onze oudste heeft sinds zijn 2e een konijn, gekocht in Duitsland ooit met een weekend weg. Nou, dat konijn en hij zijn onafscheidelijk! Helaas zou ik niet weten waar ik een reserve-exemplaar kan vinden. &#128542;
    En de jongste heeft nog geen voorkeur.

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Al het politiebureau gebeld? Misschien is je daar gebracht, als ze hem onderweg is verloren.

Bij ons is knuffie heilig.. Maar daar hadden we maar 1 van. Dus die mocht nooit mee naar buiten. Enkel als ze uit logeren ging.
    En is de jongste helemaal gek van dezelfde knuffie.. Oudste is inmiddels 13,5. Dus zo nu en dan mag de jongste ermee slapen.

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Stuur anders een mailtje naar Lieneke.. Ze wordt de Knuffelengel genoemd en maakt er haar levenswerk van om van elke knuffel in Nederland een dubbele te hebben.. Wij hebben dankzij haar ook een nieuwe zeer zeldzame, voor ons onvindbare Nijn gevonden. Ze had er zelfs nog 2 terwijl wij hem echt nergens meer konden vinden...

Hier een willekeurige link van haar op marktplaats, via daar kun je haar een mail sturen.≥ TENDER TOYS BEER RAMMELAAR VELOURS LICHTBRUIN MET CREMEWITTE - Speelgoed | Knuffels en Pluche - Marktplaats.nl Ze vraagt wel een kleine bijdrage, mocht ze je knuffel op voorraad hebben.. Op die manier kan zij haar uit de hand gelopen hobby (kindjes verenigen met hun verloren knuffel is haar dagtaak geworden) blijven doen..

Succes en sterkte. Ik weet uit ervaring hoe verschrikkelijk pijnlijk het is als je kindje zijn/haar favo knuffel verliest :(

15. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik hoop voor je dat de knuffel alsnog boven water komt of dat je een look a like kan vinden.

Onze dochter is helemaal gek op haar KIKA beer. De beer heb ik ooit van mijn oud-werkgever gekregen(een groot bedrijf die elk jaar een ander goed doel steunt). Sinds mei 2014 zijn dl en beer onafscheidelijk. Waar dl is is beer ook.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook helemaal knuffelverslaafd. We hadden die vanaf de geboorte bij hem gelegd en vaak tegen zijn wang aan. Nu zit hij nog steeds die knuffel tegen zijn wang/nekje aan te duwen. Zo schattig :)

Bij oma heeft hij dezelfde maar als je die 2 naast elkaar legt is er toch maar 1 de echte.
    Knuffel mag wel niet naar buiten en liefst ook alleen in bed. Raar maar waar, die knuffel belet hem om lekker met zijn speelgoed te spelen.

Veel succes ts, hopelijk heb je de knuffel snel terug

17. tdw

tdw Niet meer actief

18. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Fidel, wij hebben de rode.
    Mocht je hem willen, wil ik hem zo op de post doen voor je.

Ik ken het drama. Wij hebben inmiddels 5 van dezelfde knuffel. :)

Deel Deze Pagina