pfff wat een rotdag heb ik gehad zeg, mijn dochters waren niet te genieten vandaag ik merkte het al bij het opstaat.. constant drammen en zo'n zeurderig huiltje... ik dacht ik ga vanmiddag na hun slaapje maar even de stad in met ze... nouuuu wou dat ik het niet gedaan had! en maar huilen en drammen niks kon ik goed doen... word daar zo kriegelig van he en dan maar geduldig blijven he... eenmaal thuis willen ze allebei niet eten en spugen ze alles uit.. mijn oudste zat me enorm uit te dagen en deed extra vanalles wat niet mag... beker drinken op de grond gooien, haar zusje slaan... ik werd erg echt een beetje gek van... pffff ben dan ook erg blij dat ze nu in bed liggen en slapen...!!! zo moest het even kwijt!
Ik klaag met je mee. Hier ook zo'n dag, en dan bedenkt Levi ook nog even dat hij niet wil slapen tussen de middag waardoor hij de rest van de dag nog vermoeiender is. Gelukkig hebben we nu even tijd voor ons zelf tot morgenochtend
ohja heerlijk ik geniet van de rust! heb de tv uitstaan en zit met een kop koffie achter de pc van de rust te genieten... soms heb je van die dagen dat je denkt ooooh hoe kom ik deze weer door... pfff.. voel me daarna dan ook altijd erg klote dat de dag zo is verlopen...
Tis ook vrijdag de 13e he Maar ik ken het, soms zijn hier ook van die dagen. Vandaag heeft de jongste bijna de hele dag gehuild, ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van. Net werd ze weer wakker en begon ze weer te huilen. Toen ging ik maar even kijken en toen lag er een beetje bloed in haar bedje. Bleek dus dat er een tandje was doorgekomen. Nu voel ik me dus echt schuldig dat ik gek van haar werd vandaag..
oh vrijdag de 13e! vandaar! aah gossie een tandje.. mijn man zegt altijd ze herinneren zich er de volgende dag niets meer van hoor... haha maar snap wel dat je je rot voelt... heb het zelf ook... ik ben ook maar een mens en de hele dag in het gejammer zitten breekt op een gegeven moment ook op en dan word ik ook eens boos... ik zet ze dan allebei apart mijn jongste in de box en mijn oudste in de kinderstoel... kriegelig word je ervan,...
Van dat huiltje word ik altijd een beetje gestressed. Hier zitten ze ook het ene moment super lief te spelen, en af en toe zie ik mijn oudste ook wel es uithalen! Foei, dan word ik echt boos : )maar goed ,ik was zelf ook de grote zus van mijn broertje heeft ook veel moeten lijden.... grrr. Maar dit soort dagen horen erbij. Ik hoop dat je nu kunt genieten van je welverdiende rust.
Mora27: Dat hoop ik dan maar! Maar morgen knuffel ik haar gewoon heeel veel, dat compenseert de boel misschien weer een beetje Ja inderdaad, het breekt je echt op, je voelt je dan ook zo machteloos.. Wel een slimme oplossing om ze dan allebei even apart te zetten Josje1981: Oh bah, daar kan ik ook erg slecht tegen, vooral omdat ze het dan expres doet om een reactie van mij uit te lokken.. Ik wens jullie een fijne en rustige avond!
geniet van je rust. Had vorige week zo'n dag. Om elf uur 's morgens had mevrouw al het behang van haar muur gescheurd toen mama op de wc was, 3 bekers drinken over de grond gesmeten, luier uitgetrokken en in de kamer gepiest en haar brood door de kamer gesmeten. Heb dr in bed gestopt en ben zelf ook even gegaan.......pffffffff....was er helemaal klaar mee! Dat soort dagen ben ik extra blij als papa uit werk komt
nou ik had vandaag de pech dat mijn man niet thuiskwam, maar pas vannacht.... hij is het huis aan het verbouwen van zijn tante voor haar 8 pleegkinderen... en daarna ging die nog even langs bij een vriend van hem die daar in de buurt woont... normaal na zo'n dag als hij thuiskomt neemt hij alles over van me... ach ik maak er morgen een extra leuke dag van! wel sneu voor ze want ze voelen zich blijkbaar niet zo fijn.. mijn oudste dochter is pas ziek geweest, ze had een heftige buikgriep met alle ellende erbij, niet kunnen eten en drinken en de hele dag moe en suffig zijn... heb het idee dat nu mijn jongste ziek word, aangezien ze normaal altijd zo vrolijk en blij is en niets haar zo drammerig maakt... (behalve wachten op eten) heb net nog even gekeken bij ze en ze slapen als een vredig lief roosje.. dan smelt ik toch wel weer en ben ik het bijna weer vergeten... mijn lieve kleine meisjes zijn soms vervelende draakjes