Weer een vraag over een moederfiets...

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mowtom, Apr 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo mensen,

ja ik weet het..alweer een vraag over een moederfiets. Ik heb heel internet al afgestruind (inclusief dit forum!) maar weet nu even niet meer welke ik wil hebben.
    Ik hoor veel positieve verhalen over de sparta, montego en batavus.
    Nu wil ik geen fiets kopen van 700 euro dus de bloom valt al af.
    Ik heb nu in de winkel de BSP Seine moederfiets Nexus 7 lavendel-metallic gezien. Is iemand hier bekend mee? Hij zag er leuk uit en de kleur was leuk. Ook had ie wel verschillende dingen die ik bekangrijk vind zoals: geen dynamo, rollerbrakes, 7 versnellingen en natuurlijk een lage instap. Kent iemand deze fiets? Deze heb ik gezien rond de prijs van 400 euro.
    Alvast bedankt voor alle tips maar weer!

ps ik wist niet zeker of ie hier mocht staan maar wist niet waar anders te plaatsen...aangezien je vaak voor het eerst met een baby/dreumes gaat fietsen dacht ik dat ie hier wel kon...

Edit moderator: Ik vind het meer een vraag voor baby-uitzet. Ik verplaats hem dus! groetjes prinses

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

hoi hoi,
    ik heb hier mijn mama fiets vandaan en ze hebben ze inderdaad vanaf 199,euro.
    dan heb je alleen GEEN dubbele standaard,geloof dat ze daar 15 euro extra voor rekenden.
    weet het niet precies meer,heb de fiets alweer een tijdje.

o ja en ze zijn op afspraak ook op zondags open.

groetjes
    diana

http://link.marktplaats.nl/162490893

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hmmm zal daar eens naartoe bellen.

Maar niemand ervaring met zo'n bsp fiets?

4. Niet meer actief

nee ik heb wel de gazelle bloom.. echt super fiets maar inderdaad erg prijzig.. wij hebben hem dan ook gekocht met inruil hoor van een oude fiets en scooter...

mischien ff op google intypen: reviews bsp fiets

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Thanks, zal ik eens doen...

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    k zal persoonlijk echt voor de sparta amazone trendy gaan... heb hem ook en heb er vorig jaar was ook het nieuwe model toen 600 euro voor betaald... op veel sites staan ze met kortingen... ik vind het echt een super fiets :) succes

7. dolfijn

dolfijn Bekend lid

Sep 25, 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik krijg binnenkort de Cortina Roots moederfiets. Kun je ook nog even op googlen. Kost rond de 550 euro nieuw.

Succes. Gr. Dolfijn

8. christina

christina Niet meer actief

Ik heb een Gazelle Bloom marine blauw model 2008, wel een prijzige fiets, maar zeer de moeite waard. Ik heb hem nieuw gekocht bij de fietsenmaker en ik moet zeggen ik heb voor de nieuw prijs 890 euro alle bijpassende originele accesoires zoals voor - en achterzitje van bobike, buggy-mee, dubbele fietstassen, windscherm en een kettingslot. etc er bijgekregen. En ook nog de garantie! Voor alle accesoires ben je alleen al tegen de 200 euro kwijt als het niet meer is. Ik had ook op internet gekeken, maar dan heb je vaak geen goede garantie en ik kwam als ik alles bij elkaar optelde niet goedkoper uit dan wat ik nu heb.

9. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
  10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hmmmm nou hier dan bijna toch overstag voor de sparta amazone trendy...
    Ik zag alleen een mooie kleur die dus helaas niet meer verkocht wordt...de ypsilon. Is het model van 2007. Weet iemand trouwens het verschil tussen het model van 2007 en 2008? Prijs is niet zo groot verschil namelijk.
    Iemand ervaring met de sparta amazone trendy?

11. hittepetitje

May 12, 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hallo,

Ik heb een bsp fiets. Rijdt prima, al kraakt het stuur wel af en toe....
    Ik heb hem pas gekocht en hoef er geen drie kinderen meer mee te doen,want zodra mijn koters eraf zijn wil ik een echte omafiets,ik kan niet wachten. Maar de fiets is prima , ik heb er 365,00 voor betaald.

Share This Page