Halloa!! Met nog 9 weken te gaan is 'onze' jongesnaam al aan een kindje uit dichte omgeving gegeven. Dus ben nu in dubio wat ik moet kiezen. Welke naam vinden jullie het leukst?? -Wesly -Roan -Yari P.s. ergens vind ik Roan ook wel een beetje meisjesachtig klinken ligt dit aan mij?? Alvast bedankt allemaal!! Groetjes
ik vind Roan de mooiste. ik heb dit zelf nooit meisjesachtig gevonden. vind het een hele stoere jongensnaam
Roan! - Roan is een Engelse jongensnaam. - De betekenis van de naam is `van de lijsterbes boom`. - De naam Roan is zowel aan jongens als meisjes gegeven. - In 2006 werden in Nederland 1 meisjes met de naam Roan geboren. De naam stond daarmee op plaats 4749. - In 2006 werden in Nederland 122 jongens met de naam Roan geboren. De naam stond daarmee op plaats 152. - In 2007 kregen 2 meisjes de naam Roan. De naam stond toen op plaats 3122. In 2007 kregen 128 jongens de naam Roan. De naam stond toen op plaats 139. - In 2008 is de naam aan 3 meisjes gegeven en stond het op plaats 2488. In 2008 is de naam aan 175 jongens gegeven en stond het op plaats 100. Alternatieve schrijfwijze: Rowan.
Ik vind Rowan meer jongensnaam dan Roan. Maar dat komt gewoon omdat ik 2 Roan's ken die dus meisjes zijn. Van het lijstje vind ik Wesly het leukste,maar eigenlijk dan als Wesley geschreven, het doet me anders weer denken aan Westy (ach ja, waar je al niet aan moet denken...)
Ik vind Roan een heel leuke jongensnaam! Maar dan wel als Rowan geschreven. Yari vind ik ook leuk. Wesly daarentegen vind ik helemaal niks, sorry.