Bedankt voor de eerdere reacties! Ik was er ver uit; het zou Job worden maar nu wil mijn man dit niet........... Nu hebben we nog twee namen over Stijn en Siem, welke vinden jullie het stoerst en past het beste bij Fem?? Weer bedankt!
Ik vind Siem het einde!!!! Maar Stijn bekt beter me Fem. Maar moet je je afvragen ..... Wat is belangrijk ?Dat jullie het eens zijn over een mooie naam, of dat het beter klinkt bij de naam van zijn zusje, met wie hij een aantal jaar in huis woont, maar daarna ook niet meer. Hier ook steeds twijfels, en ik wil ook graag iets wat past bij zus, maar 'men' went er we aan, en wij helemaal denk ik dan maar! Volg je gevoel .....wát dat dan ook is. Succes met je keuze!
Het is maar wat je onder bij elkaar passen verstaat. Ik vind siem en femm meer op elkaar lijken. klinken als oudhollandse klanken, zonder medeklinkerscombinaties. Net als Ot, Jip, Tom, enzo. Dus zou Siem doen. Stijn vind ik meer een kaknaam.
Jammer dat Job niets wordt, (ook niet geheel mijn smaak, maar....) vind ik iig stukken leuker dan Siem en Stijn. Vind ze beiden echt niet stoer. Maar als ik moet kiezen dan toch Stijn.