Al 2 weken dunne ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nadia77, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Timo heeft al 2 weken en stuk of 3 poepluiers per dag en een heeeele grote 's nachts. Die van de nacht is "gewone" ontlasting (niet hard, maar ook niet superdun) en die overdag zijn dun, soort diarree. De huisarts zegt dat hij verder in orde is en het vanzelf over moet gaan. Ook zit er soms slijm in... ik denk de hele tijd aan tandjes, maar hoe lang duurt het voordat ze doorkomen? En die nachtluier, die zit ook vol met urine, het lijkt wel of hij overdag bijna niet plast en alles 's nachts er ineens uit gooit... iemand dit ooit meegemaakt? Het vervelende is dat hij normaal gewoon lekker de hele nacht slaapt en nu midden in de nacht wakker wordt omdat hij verschoond moet worden en vaak niet alleen zijn luier, maar ook romper, slaapzak en 2 nachten geleden zelfs hoeslaken en matras!!! Hij is niet ziek, geen koorts en lekker levendig, wel sneller huilerig, maar ik denk dat dat ook door de tandjes komt en misschien wel sprongetje (is altijd als je kind wat hangerig/huileriger is dan normaal he :))... maar toch vind ik het allemaal wel raar...

Deel Deze Pagina