Help!! Konijn gekregen...maar nu ineens 4!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Antares, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm als ik een ander hok zou hebben...dan misschien zou ik er eentje houden...maar we hebben het niet zo breed al niet...eigenlijk wou manlief al tegen 1 nijntje nee zeggen...maar het leek mij zo leuk voor ons meisje.

Ze is er dol op...staat geregeld aan die kooi, dag nijn...dag nijn...dag nijn....aaaah mooooooiii hihi zo lief... en dan handje erin steken en nijn aaien....(lees oor trekken en in oog prikken...) En mama maar zeggen, zachtjes doen...zachtjes doen...net zoals bij de poes...zachtjes doen!! ooh meis...nee dat mag niet....kom dan gaat de kooi dicht.....voila nijnetranen!

Ze is er echt dol op dus...

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Leuk om tezien dat het zo goed gaat met de andere 2.. Jammer van de 3de pittige foto's lief lief.. Krijg nu ook een beetje de kriebels om een nestje te nemen.. Moet ik een mooi mannetje zien te vinden.

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oe...meid, niet zomaar een nestje nemen....!! er zijn zoveel thuisloze nijnen in de opvang... en dan maak je er zo een paar bij...:(:(:(

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ben niet zomaar iemand die denkt van goh laten we het doen heb er zelf 3 nu er wordt een ren buiten gebouwt zodat ze lekker buiten kunnen verblijven in de zomer maanden... dus hou ze dan zelf :)

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Leuk om te lezen dat het goed gaat met de 2 kleintjes!

XXX Liefs

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig maar...je hoort het zo vaak... vind het altijd zo zielig, al die knaagdieropvang nijnen...

7. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Ik zou er zeker 1 houden of 1 bij nemen uit de opvang. Konijnen zijn namelijk groepsdieren, net als ratjes en andere knagers. En geen cavia en konijn samen. Die 2 communiceren heel anders en zullen beiden eenzaam zijn ook al zijn ze samen.

Succes met je kleine wolletjes

Deel Deze Pagina