Sinds vanmorgen heb ik last van steken in de onderbuik maar voel tegelijk ook overal handen en voeten bewegen. Verder ben ik een beetje misselijk en kreeg daarstraks ook echt een hitte- aanval. Dan kijk je op internet en staat daar ineens iets over zwangerschapsvergiftiging, schrok ik wel van. Ik denk dat de baby ingedaalt zou kunnen zijn adhv andere verhalen... Vanmiddag hebben we sowieso een groeiecho maar ik maak me toch een beetje zorgen, ben verder eigelijk fluitend deze maanden doorgegaan en nu ineens pijn. Wat denken jullie?
De laatste 2 maanden kreeg ik ook opvliegers en dat is vrij normaal door de hormonen. Het zullen idd miss wel voorweeën/oefenweeën kunnen zijn. Anders vanmiddag gewoon even aangeven
Ik ben (tot nu toe) geen last van hoge bloeddruk. Voel ook een enorme druk op mn schaambot en moet veel vaker plassen sinds vandaag. Zal het straks ff aangeven idd.
Zou het inderdaad even aangeven. Indalen kan, hij/zij kan er ook net zo snel weer uit. Om vast te liggen is het nog wel erg vroeg. Misschien voel je juist die beweging.