goedemorgen ik ben nu ongeveer 4 1/2 week zwanger (had licht positieve testen) nu had ik gisteren bij het afvegen na het toilet bezoek roze op het papiertje en vanmorgen ook. had een inlegkruisje ingedaan vanacht maar daar zat niks op. vanmorgen nog een test gedaan en deze was negatief ( na 3 positieve testen van de week ) nou ja een heel licht vaag streepje als ik goed kijk. nu nog steeds bij het afvegen na bezoek toilet roze op het papiertje maar niks ook mijn plas ( sorry voor het het smakelijke onderwerp) ziet er niet roze uit. nu dus mijn vraag moet ik nu tocg contact opnemen met de huisrats of verloskundige of zo laten en afwachten wanneer het doorzet. (wil het natuurlijk zo snel mogelijk achter de rug hebben) aangezien ik vorig jaar juli een miskraam heb moeten opwekken na 12 weken zwanger te zijn. ( heb dit toen gedaan met pilletjes en werkte erg goed zou dit nu ook mogelijk zijn als het niet snel uit zich zelf doorzet ) gr
hoi het is nu nog te vroeg om iets te doen. Je moet echt even afwachten. Als je test nu negatief is ben je waarschijnlijk niet meer zwanger helaas. Meestal komt het binnen een week op gang, de miskraam. Als dat niet zo is zou ik na een week contact opnemen met je huisarts of verloskundige. Maar gun je lichaam even de tijd om het zelf te doen. Sterkte! Mirjam