Stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door bloempje1989, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hallo.

Ik heb even een vraagje.
    Ongeveer rond 13/14 juni is me vorige menstruatie geweest de laatste dag.
    Nu hev ik erna nog een pil gehad van de nieuwe strip gehad en ben ik na een kleine week opnieuw ongesteld geworden.
    Betekend dat dat ik over 14 dagen mijn eisprong heb of dat ik die nu heb maar niet krijg door het bloedverlies?

Ik hoor het graag van jullie

2. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zou altijd kunnen. Het is nu moeilijk te zeggen omdat je stopt na de pil. Je cyclus moet vaak even op gang komen als je stopt met de pil. Dus precies zeggen wanneer je ovuleerd is lastig te zeggen. Succes iig

3. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Oke maar gebeurt het deze maand wel een keer voor me volgende menstruatie en ook kans als we net die dagen toevallig sex hebben het dan raak zou zijn.

Acht de kans klein denk ik

4. Lallie4

Lallie4 Actief lid

24 jul 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook dat kan gewoon. Maar als je graag zwanger wil worden en wil weten wanneer je kans het grootst is kan je t best wachten tot je eerste echte menstruatie. Als je altijd (voor t slikken vd pil) regelmatig ben geweest met je cyclus. Kan t zijn dat hij dat straks ook weer is en dan is het vaak makkelijker om je eisprong te vinden. Als je her voor nu al wilt weten kan je evt ovulatietesten proberen. Al moet ik zeggen dat ikzelf daar niet zo fan van ben 😉
    Ik gok dat de bloeding die je nu heb gehad wel een ontrekkingsbloeding is dus vd pil.

5. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Wij zijn nu op vakantie dus ovulatie testen is niet echt te doen nu. Plus ben ik niet zo gek op. Liever spontaan. Ik denk ook dat deze bloeding te maken heeft met de pil. En dat ik over 3 weken ongeveer me echte menstruatie krijg. Ik ben altijd regelmatig ongesteld zover ik weet.zit af en toe een dag verschil in. Mijn vraag was ook meer of we er nu ook kans op hebben

Deel Deze Pagina