Wie kan mij helpen.. Ik raak heel erg in de war van het feit dat bij alle testen staan 4 dagen voor je nod, andere weer 2 dagen. Mijn nod is zondag en het heeft er alle schijn van dat ik zwanger ben.. Ik ben gister de hele dag misselijk geweest, begon woensdag met vlagen. Ik ben erg moe de hele dag en stond vanochtend op met spierpijn in mijn bovenbenen (schijnt ook een symptoom te kunnen zijn?) terwijl ik niks gedaan heb. Verder heb ik nog steeds geen bruinverlies (gehad)wat ik normal altijd heb 2 dagen voor nod. Andere last van mn borsten dan normaal.. . Mijn buik voelt anders, ik voel me anders, maar goed.. Schijnt bedriegt, ik weet het ondertussen ook wel.... Mijn vraag is dan ook.. Wanneer kan ik testen?mijn lf is kort, 9 dagen dus ik zit pas 8dpo officieel vandaag.. Alleen ik vroeg me af als je al zoveel last van misselijkheid hebt, of dat niet betekent, mocht je zwanger zijn, dat er ook al genoeg hcg.in je bloed zit... Aangezien he daar misselijk van wordt toch? Er staan tabelletjes op internet die aangeven dat 97% van de mensen die zwanger zijn positief testen 2 dagen voor nod en 98% 1 dag voor nod... Geldt dit nou ook voor mij? Of moet ik echt wachten tot zondag (nod) eventueel zelfs maandag??? Graag jullie hulp
Klinkt allemaal als symptomen.. hopelijk test je positief.. ik zou wachten tot nod om te testen. De een maakt sneller hcg aan sommige testen pas na NOD positief. Mijn zusje had dat namelijk ook.
Oké dus zondag testen op zn vroegst.. Is voor mijn dan 10 dpo dus kan natuurijk alsnog negatief zijn, maar wachten duurt zo lang met symptomen...
Klopt wachten tor nod met deze klachten duurt zeker lang. je zou een testje kunnen wagen. want misselijk zijn heeft vlgs mijn wel met hcg te maken. Ben je nu nog steeds zo misselijk? vanmiddag niet veel drinken en dan testje doen.
Je kan altijd testen.. echter zegt de uitslag helemaal niets...een posi test kan heel goed zo vroeg nog misgaan en een nega test kan altijd nog posi worden.. Heeft mij echter niet tegengehouden om vroeg te testen hoor
Als je maar een lf hebt van 9dagen kan je voor je NOD volgens mij niet positief testen. (er zal altijd wel een uitzondering bestaan. Je zal moeten wachten tot na je NOD. Want ze gaan uit van een lf van 14 dagen en dan zit je 10dpo. In ieder geval hoop ik voor jouw dat je snel een +test in handen hebt.
Vandaag nod. Geen ongesteldheid. Normal heb ik 2 dagen van te voren bruinverlies, nu niks. Test gedaan, negatief. Wel beetje bruinverlies dus einde oefening.lijkt mij... Ik vraag me dan echt af hoe het komt dat ik me zo beroerd heb gevoeld laatste paar dagen met zoveel symptomen... Ik zit er echt even doorheen.