Hallo, We zijn op zoek naar een leuk geboortegedichtje geschreven namens broertje en zusje.Welk gedichtje is het leukste? Ook als je zelf leuke tips weet, of een spel/schrijffout ziet laat het even weten. (bv jouw/jou?,en of er na iedere zin een . moet?) Ook hebben we in onze omgeving stellen die maar 1 kind hebben mogen krijgen, kwetsen we hun onbewust niet met het 1e gedicht. Groetjes 1)Met zijn drieën vinden wij het nóg leuker, lief zusje van ons! Wat zijn wij blij met jouw komst. Liefs M & S 2) Hoera, wij hebben een zusje! Wat ben je lief en klein. Wij zijn zo blij. Om jou grote zus en broer te zijn Kusjes van M & S
Ik vind de 2e iets leuker . Vraag me niet waarom , want vind ze beide leuk. maar de 2e springt er iets meer uit.
Ik vind de tweede ook het leukst. Wel nog even een 'w' achter jou zetten. 'Om jouw grote broer en zus te zijn'. Succes met je keuze!
Bij de geboorte van Collin hadden we dit gedichtje: 4 kleine oogjes kijken naar mij. 20 kleine vingertje grijpen naar mij Thessa en Joshua zijn heel erg blij want ik kwam er als derde bij!