pfff ze gaat zo hard.groeit te snel.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Biancamv2, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames, mijn meisje word dinsdag al 2 maanden,vind haar veel te snel gaan. Ze draait al vanaf 1 week van rug naar buik en van buik naar rug,gevaarlijke meid,ze lacht vanaf 4 weken bewust,heeft haar 1e handje ondekt. Wat gaat ze hard,ook lengte en gewicht gaat erg hard,ze was gisteren op het cb al gewoon 62 cm bij 6250 gram. Ze groeit net als haar broers en dat terwijl ik maar 1m63 ben en vader 1m78. Ze zit al in maatje 68 want 62 word al te krap. Vinden/vonden jullie het rond de 2 maanden ook zo snel gaan? Ze is met 38 weken geboren dus weet niet hoe je de sprongetjes en spurtjes moet rekenen? Dit is mijn grote kleine meid.

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    wat een vlotte dame! en groot ook wel maar dat maakt niet uit toch? ze is nu bijna even groot als mijn kereltje haha. maar het is een heerlijk baby'tje toch :D gaat allemaal wel veel te snel inderdaad!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mijn zoontjes waren ongeveer even lang, wel ietsje lichter.. Maar prima toch als ze lekker groeien en ontwikkelen?
    Mijn oudste was juist lekker lui, die draaide 'pas' met 4-5 maanden enz. Jongste ook rond 2 maanden.
    En wel grappig, die van mij zijn met 37.2 en met 38.2wkn geboren. Wat kunnen die ukjes dat snel inhalen he :D

4. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Gaat snel he?
    Lisa gaat ook zo snel. Niet zo snel als die van jouw trouwens. Soms zouden we de klok ff stil moeten kunnen zetten.

5. Cos

Cos Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    2,687
    0
    0
    Ik vond het ook bizar hoe hard het gaat ! Vollop genieten dus ze zijn zo groot is echt waar haha. Ik moest daar altijd om lachen zal toch wel iets mee vallen. Nee dus !

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

er werdt altijd gezegt geniet er maar van het baby is er zo vanaf.. dan lach je ze uit maar het is echt zo:(:( vind het te snel gaan..

7. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo erg dat het snel gaat. Ik wil zo graag leuke dingen met haar doen. Knutselen, buiten spelen, fietsen, dansen en ga zo maar door.
    Soms vind ik het wel jammer omdat dat hele kleine ook wel schattig is.. maar ik heb wel steeds meer contact met haar.

Share This Page