Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden en sinds 1,5 week is hij steeds onrustiger. Hij slaapt moeilijker in. Kwijlt best wel veel. Spuugt meer dan anders (hebben nutramigen + nutriton). Hij wil ook elke keer knagen op vingers, speen en speelgoed. Ik zie verder geen bobbel zitten in zijn mondje vandaar dat ik het dus ook niet weet of dit tandjes zijn. Hij heeft soms ook spuitluiers maar dan een dag later kan het ook weer een keuteltje zijn. (kan dit laatste ook komen door bijvoorbeeld vezels in het groentehapje wat ik zelf maak?) Ik zou voort willen dat hij kon praten lijkt me toch wel iets makkelijker het is nu nl allemaal zo ontzettend gokken wat er kan zijn... hoop dat iemand dit herkent!!
Ons mannetje (8mnd) heeft dit soms ook een periode... Erg moeite met inslapen, veel huilend wakker worden. Kwijlen enzo.... Bij hem kwam na een tijdje ook zijn tandje door. Maar hij heeft het nu ook weer sinds 2 weekjes, bijna elke avond/nacht. Maar nog geen tandje te zien. Dus moeilijk om te zeggen wat het is.
Is moeilijk te zeggen, maar kan best hoor! (Onze dochter had vanaf een maand of 3 al dat ze ontzettend kwijlde, overal op wilde knagen etc., maar ze kreeg pas rond 8mnd haar 1e tand )
Ohja hij laat ook bijna elke fles ongeveer 30 ml staan. Dit is niet gewoon voor hem want het is een hongerlapje (altijd al geweest)
zie je witte streepjes bij onderkaak voor waar de tandjes zullen doorkomen?zie je niks dan kan het langer duren.