Nu ik toch even achter de pc zit wil ik meteen wat advies vragen aan jullie. De jongste van (bijna) 10 weken drinkt erg slecht. Door zijn reflux krijgt hij verdikking in zijn drinken en 2 medicijnen elke ochtend en avond. Doe ik dit niet, gooit hij zn fles eruit dus (vooral) die verdikking is erg belangrijk en onmisbaar uit zijn fles. Echter door die verdikking drinkt hij echt zo slecht! Hij heeft soms aan 100/120 ml genoeg! En dan krijg je er met geen mogelijkheid nog een fles in. Sterker nog, dring je aan en blijf je die fles in zn mond stoppen gaat hij kokhals-geluiden geven en lijkt het alsof alles eruit komt dus dan stop ik maar. Nu het rare; hij groeit prima! (5610 gram gewogen gister) en hij heeft er ook echt genoeg aan want hij meld zich de komende 4 uur niet meer en als hij slaapt, soms wel 5 uurtjes niet. Graag zou ik hem ook de nachten door willen laten slapen aangezien hij nu dus nog steeds om de 4 uur voor zijn voeding komt. Als we geluk hebben slaapt hij 5 uurtjes door maar dit komt zelden voor. Iemand een tip om hem meer te laten drinken waardoor hij dus genoeg heeft voor 6 tot 8 uurtjes slaap? Ik ben al heel blij met 6 uurtjes en alle tips zijn welkom. edit: een grotere speen helpt niet. Hij verslikt zich en spuugt zijn melk weer uit.
Sorry zie nu dat dit naar "voeding" had gemoeten, ik zal hem daar openen, dan kan deze gesloten worden. Excuus!