Hoi meiden! Mijn netwerk van mijn telefoon valt steeds weg...grr! Ik heb telfort ofterwel kpn. Ben ik de enige die hier last vast heeft of.... Mijn mobiel(i-phone) zegt steeds: Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar in "instellingen" kunt u een ander netwerk kiezen. Groetjes!
Hij staat op automatisch...Ik heb echt van alles geprobeerd, en hoopte dus ook dat het een gewone storing van kpn was. Als dat zo is heb ik er vrede mee, maar nu pik ik het niet! Ik wil kunnen bellen
Hmmm lastig.. En uitzetten en weer aanzetten heb je zeker ook al gedaan.. Heb je je handleiding nog? Misschien staat het daarin. En anders naar een servicenummer of iets bellen met de vaste telefoon?
Ik heb mijn simkaart ook in mijn vriend's i-phone gedaan maar daar gaf die precies hetzelfde aan...:S
Ja! Ik belde vanochtend Telfort op (via huisnr), kreeg ik na 10 minuten wachten een jochie aan de telefoon, die mij abosluut niet verder kon helpen omdat mijn abonnement nog op naam van mijn vader staat (10 jaar al hetzelfde abo) Grrr, heb woest opgehangen en 10 minuten later had ik opeens weer bereik!
Ik heb T-Mobile en woon zelfs vlakbij (10m) een gsmmast en ook hier valt mijn verbinding vaak ineens weg.
Ik heb het ook maar ik weet nu waar het door komt, omdat aan de zijkant van de iPhone de antenne zit, links onderin als je hem rechtop houdt aan de zijkant. Als je daar niet aankomt dan hou je bereik. Maar dat is lastig bellen enz maar ja wat moet je anders.