Zodra ze door zijn, moet je poetsen staat overal, maar waarmee dan? Heb een klein tubbetje elmex gekregen in z'n doos, met een aapje erop. Is dit goeie of moet ik baby tandpasta hebben?
peutertandpasta en een klein tandenborsteltje. OPde tube en op de borstel staat de leftijd vaak vermeld. Ik heb bv ene tandenborstel van Aquafresh vanaf 3 maanden en tandpasta van prodent met een teletubie erop ook vanaf een aantal maanden.
Ik heb voor dhani de prodent kindertandpasta gekocht..met winnie the pooh erop en van Oral-b heeft hij ook een winnie tandenborstel..stage1..
Jup toevallig cadeau gekregen van mijn moeder laatst. Er is nog geen tand te zien, maar als er een tand durft door te komen sta ik klaar met de tandborstel Ik heb ELMEX peutertandpasta gekregen en idd een tandborsteltje stage 1.
Ik heb een tandenborstel van Oral B, en de tandpasta van de kruidvat met Bosbessen smaak..Valentino vond nl de Elmex niet zo geweldig, en deze smaakt schijnbaar zo goed dat hij met veel meer plezier poetst!