Na lange tijd zeuren bij de woningbouw uiteindelijk mijn zin gekregen.. heb vandaag een brief gekregen waarin staat dat ze een vaatwasseraansluiting gaan inbouwen in de keuken Ik ben zooo blij eindelijk!!!!!!!!! Ik was het echt zat iedere keer overvolle keuken met vuile vaat
lekker hoor meis! ik heb een tijdje terug na lang wikken en wegen voor een droger gekozen aangezien ik geen ruimte meer heb voor andere apparaten in de keuken.. maar mis het soms ook wel hoor, een afwasmachine.
Maar als je geen kraantje hebt om de slang aan te monteren of je hebt geen afvoer dan moet dat er wel eerst komen. Misschien mag ze dat niet zelf doen ivm huur? Kan ik me zo voorstellen. Maar ieder geval: gefeliciteerd Het is maar een simpel iets, maar ozooooooooooo heerlijk. Ik wil nooit meer zonder.
Dat jullie woningbouw dat doet!! DIe van ons zei gelijk al: ja die kun je er wel inmaken maar dat doen wij niet! Gelukkig heb ik een handige oom die dat uiteindelijk voor ons heeft gedaan!
Ze gaan nu 1 keukenkastje eruit halen en daar komt de vaatwasser dan in, want we hebben geen ruimte , dus dat is een beetje ingewikkeld. Ze gaan nu een afvoer en nog een extra groep voor de electriciteit , want de meneer van de woningbouw zei dat het anders overbelast kon worden en kon zorgen voor brand ofzo beetje ingewikkeld om uit te leggen haha
Ah das jammer, wij hebben bewust gekozen om geen droger te halen want we hebben ruimte zat op de zolder en daar hang ik de was altijd, zo klaar binnen 5 minuten.
ja ik heb geen kamer meer over, dus de was hing overal te hangen door het huis en omdat het hier redelijk vochtig is droogde het voor geen meter. In de zomer geen probleem, maar nu in de winter met 2 kinderen.. pff.
Ja precies ze gaan nu afvoer en extra electriciteit groep maken. Wij mochten dat ook wel doen maar dat wordt dan een duur grapje. En van de woningbouw kunnen we ook verwachten dat ze het goed en netjes doen. En we hoeven nu maar 3,80 euro extra in de maand te betalen , das toch niks En ja het is echt heerlijk zeker om niet af te hoeven wassen
ja dat snap ik, met de extra groepen aanleggen, hadden wij voor de zonnenbank etc Dus dat snap ik. Dacht alleen omdat misschien de aansluiting er al zat maar jllie toestemming moesten hebben voor een vaatwasser hahaha, denk al. Maar nog een vraag; waarom moet eigenlijk de woningbouw dat doen dan? Mag je dat zelf niet doen in een huurhuis?
Oh gelukkig is het uiteindelijk ook gelukt bij jullie. Het lijkt me echt fantastisch om niet meer hoeven af te wassen
@ Devilchase dat mochten wij ook doen, maar ik heb liever dat de woningbouw het doet, kost ons niet eens 4 euro extra in de maand .
Relax!!! Goed geregeld.. ik haat afwassen.. ben hier zooo blij met de vaatwasser.. dus kan me voorstellen dat je blij bent dat de vaatwasser eindelijk kan komen!!
Draak ik haat het ook, en dan stapelt het zich op joh dan ben ik wel een uur bezig met afwassen bahh niks aan
hahaha, heeeel herkenbaar! Ik zou niets liever willen dan een vaatwasser! Maar dat gaat echt niet helaas.. Ik heb maar 3 keukenblokken. 2 daarvan zijn kastjes en de ander is "niks" (komt door de wasbak he) en de opbergruimte is ook nodig natuurlijk.. Grrrr..
@ Iris oh wat vervelend he, ik moet nu ook veel ruimte inleveren, weet ook eigenlijk niet waar ik strax al die pannen moet opbergen maarja ik heb het er wel over. Heb ook een inieminie keukentje dus veel kasten heb ik niet. Misschien haal ik een leuke kast voor in de woonkamer en ga daar de spullen die ik het minst nodig heb in opbergen