Hallo Allemaal.. Hier nog zo'n nerveuze tripkip wachtende op mijn NOD en evt testdag. Ik betrap me erop dat ik steeds vaker even kom gluren om te kijken of ik enigsins herkenning heb met de voortekenen van sommige dames, maar tevergeefs ik herken mezelf er niet in.. Zijn er echt zoveel voortekenen of zijn er hier ook dames die zonder al te veel voortekenen en kwaaltjes zwanger bleken? een zwangerschap blijft toch echt n cadeautje... zo ervaarden mijn vriendinnen, geen van allen (maar liefst 4 stuks) hadden het idee dat het raak was! en toch BINGO! Ben in staat een vroege test te doen, ggrrrr dit forum maakt me nieuwschierig...maar ik bewaar mn geduld. 4 dagen voor NOD lijkt me toch nog wat vroeg met testen, ben eerder het type wat gewoon de afwacht.. Hoe zit dat bij jullie?
hej meis. ik ken zat dames die niks voelde hoor. Ik daar in merk het wel!ik kan sowiezo niet tegen hoormomen en sommige vinden dit onzin,maar mijn lichaam raakt dan snel van slag! Ik weet dat het bij zwanger worden hoor(want ben twee keer zwanger geweest(helaas ging het toen vroeg tijdig mis)(vleden maand nog(vmk) Nu hoop ik echter dta ik minder last zou hebben,want misschien als ik minder last ehb dta het dna wel blijft zitten.natuurlijk onzin,want elke zwangerschap is anders. Op het moment voel ik me weer netals vleden maand,gelukkig iets beter,want was er vleden maand echt ziek van.dus we wachten af. maar test pas als ik 5dagen overtijd ben dit als reden omdat het bij mij met 3dagen overtijd mis is gegaan vleden maand.maar eerst even zien dta de duivels weg blijven. ik duim voor je meid! liefs
Ik heb ook geen klachten gehad in het begin. Ik was een dag overtijd wat ik normaal niet had. Dit was voor mij de reden om te testen...en inderdaad...zwanger. De klachten kwamen in week 6 pas een beetje.