HELP! krampen

Discussion in 'Borstvoeding' started by anno103, Oct 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ons meisje heeft sinds een week of 2 last van krampen maar op het moment is het zo erg dat het gewoon echt niet meer leuk is.
    we hebben al cinababy gehaald, helaas net in het weekend op, maar dit helpt niet echt.
    kreeg van de ha het advies venkelthee te geven maar dat krijg ik er echt niet in. ben het nu zelf aan het drinken, tip van mijn oma.
    als er iemand nog een idee heeft dan hoor ik het graag want ik heb vannacht net zo hard mee zitten huilen, kan ons meisje niet helpen en zij ligt maar te gillen van de pijn.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Hier werkt Cinababy ook niet zo goed.
    Als Justin zo'n krampen had gebruikte ik Venkeldruppels van DARO voor hem.
    Dat werkte een stuk beter.

3. kun je die druppels halen bij de kruidvat ofzo?
    venkelthee krijg ik er echt niet in en zelf drink ik het wel nu maar weet dus nog niet of het helpt.

xxxxxxxxxxxxxx

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ja kun je gewoon bij het Kruidvat,Etos of DA kopen.

(Je mag maar 5 druppels per dag geven)

5. ok thx ga ik dat morgen meteen halen.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Venkel word niet aangeraden en je mag het zeker niet aan je kindje geven. Voedingscentrum had info op hun site staan maar dat kan ik niet meer vinden. Ik heb het zelf 2 jaar terug al geleerd op een bv cursus.

Tips bij krampjes: iets warms op buikje, buikje masseren, op de arm dragen met buik naar beneden, dragen in draagdoek, bij aanleggen opletten dat er netjes word aangehapt zodat er zo weinig mogelijk lucht mee naar binnen komt, goed laten boeren.

7. ik ben van de week naar de huisarts geweest en die adviseerde venkelthee.
    ja overal weer iets anders zoals gewoonlijk.
    het kan geloof ik de darmwerking stil leggen en dat houden we nu dan ook goed in de gaten maar meer als 10cc venkelthee krijg ik er niet in dus ben ik het zelf maar gaan drinken.

xxxxxxxxxxxxxxxx

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Huisartsen worden hier niet over bijgeschoold dus wat ze ooit geleerd hebben dat adviseren ze.
    Ga toch liever uit van het cb (waar ik mijn bvcursus heb gedaan) en het voedingscentrum.
    Het is n.m. kankerverwekkend.

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bron: www.voedingscentrum.nl

Het eerste stukje staat nu op voedingscentrum en de laatste qoute stond er eerst op.

Share This Page