heey dames, Ik zal mijn verhaal proberen kort te houden Vorig jaar februari ben ik gestopt met de pil om zwanger te worden. Uiteindelijk was ik er te veel mee bezig en wilde het niet lukken. Ik ben weer begonnen met de pil en die heb ik 2 maanden geslikt en toen weer gestopt. nu inmiddels weer 2 keer ongesteld geworden. (Waarom ik weer ben begonnen???? ja weet ik zelf ook niet) Maar vrijdag 24 juli ben ik ongesteld geworden en dinsdag 28 juli was het weer over. Nou dacht ik dinsdag 4 augustus mijn eisprong te voelen. Ik had namelijk erg veel pijn rechts in mijn onderbuik. Verder heb ik ook niks meer gevoeld tot donderdag 6 augustus(2 dagen). vanaf die dag heb ik continu pijn. Gisteren heel de dag maagpijn gehad en dacht dat het door eten kwam. Maar voldoende gegeten en ging niet weg. Vandaag veel pijn onder in de buik elke keer steken en nu doen mijn heupen/bekken pijn wat door steekt naar mijn billen en boven benen(dit had ik vrijdag ook). Ik ben namelijk eerder naar huis gegaan van mijn werk omdat ik de pijn gewoon niet kan verdragen vandaag. Wie kan mij zeggen of dat het te maken heeft met het ontpillen, eisprong, innesteling of misschien totaal iets anders? Ik wil van die pijn af!!! ik word er gewoon misselijk van tot bijna overgeven toe. Groetjes marchatjhe p.s. ik zou vrijdag 21 augustus weer ongesteld moeten worden.
Uh kan zoveel zijn Groei ei, eisprong, of mss totaal iets anders... Ik heb wel vaak last van buikpijn steken voor ei, dus groei van ei En dan ineens een dag dat ik giga pijn heb dat ik nietrecht meer kan staan dus eisprong
Ik heb die pijn alleen tijdens menstruatie. Trek door naar liezen, benen en onderrug. Ook mijn groeiende eitjes voel ik vaak goed. Straalt nooit door maar misschien is dat bij jou wel het geval?
Dankje dames. Misschien inderdaad wel bij mij het geval. Ik hoop dat ik snel volgende week vrijdag is, dan heb ik weer de menstruatie en hopelijk even verlost van de pijn. Ook vandaag ben ik niet gaan werken omdat ik niet uit mijn bed kwam van de pijn. Ben kruipend naar de wc gegaan :S Dus ben echt blij als dit weer over is.
Ik had wat jij beschrijft aan het begin van m'n eerste zwangerschap. Heb echt gehuild van de pijn. Maar dat was wel 1 dag voor NOD. Zou wel heel leuk zijn als het daar van is. Als je eisprong iets eerder is geweest en je innesteling vroeg...Wie weet... Na een week werd het minderen na een week of drie was het over. Het kwam door de druk van m'n nogal vergrootte darmen (tja, het is niet allemaal roze wolk zo'n zwangerschap) die tegen een zenuw drukten.
O en langs de ha gaan is een goed idee, want het kan natuurlijk ook een nierbekkenontsteking zijn o.i.d. En dan wil je wel snel aan de ab!
mijn vriend zei ook al ga naar de huisarts, maar de eigenwijze ikke wil niet hihih. Maar naar jullie advies ga ik morgen even bellen. Helaas waren ze vandaag al dicht toen ik belde. Joppie1 ik hoop dat het misschien inderdaad een beginnende zwangerschap is. ik hoop het echt, want dan neem ik de pijn voor lief Net met me vriend boodschappen gedaan en bij elke stap die ik zet, steekpijnen onderin de buik. toen ik bij de auto kwam was ik blij dat ik kon zitten omdat ik onder in me rug ook pijn begon te krijgen. pffff