Was het dan toch geen menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lobke1, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Normaal is overmorgen (donderdag) mijn nod. Ik had zaterdag ochtend bruin verlies en postte dat mijn menstruatie was doorgebroken. Tot op vandaag (dinsdag) en 2 dagen voor mijn eigenlijke nod, heb ik nog geen rood bloed gezien. Enkel bruin verlies dat soms stopt en een paar uur later er weer is . Vorige week heeft een bloedtest uitgewezen dat mijn eisprong geweest was. Netjes op tijd. Ik heb geen menstruatie pijn, geen buikpijn, niks.... Is mijn nieuwe cyclus nu al begonnen of wat kan dit zijn?

2. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ik had dit ook! Bruinverlies, 4 dagen voor mijn NOD. Daarna wat veegjes rood bloed, en soms ook niks. Op de dag van mijn NOD brak mijn menstruatie door. Althans dat dacht ik. Het was wel helderrood met stolsels, gepaard met wat licht zeurderige buikkrampen. Maar de dag erna was het weer gestopt! Ik heb nu weer wat bruinverlies met hier en daar een veeg rood.. dat kan voor mijn gevoel niet mijn ongi geweest zijn. Ik sta dus nog voor een raadsel. Ik ben benieuwd wat het bij jou is! Het kan natuurlijk ook een lichte innestelingsbloeding geweest zijn ;)

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Kun je al testen? Klinkt wel als een innesteling....

4. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Ik heb dat m'n vorige cyclus gehad. Helaas op m'n NOD zelf is het hoed doorgebroken.

5. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Morgenvroeg ga ik testen. Mijn voorziene nod is donderdag en morgen is het woensdag dus ik ga me aan een testje wagen. Dan heb ik toch wat meer zekerheid want nu wordt ik echt gek.

6. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Succes! Ik herken de onzekerheid en de hoop dat het raak is. Hopelijk krijg je een positieve test in handen!

7. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik had vijf dagen bruin bloedverlies, moest toen ook mijn regels krijgen en die wouden niet doorkomen. Een week later testte ik positief!
    Ik hoop dat het voor jou ook zo zal uitdraaien! :)

8. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vervelend dat je lichaam soms zo gek kan doen he! Ik heb normaal altijd een mooie cyclus met een duidelijke menstruatie. Dit heb ik nog nooit gehad en maak me eigenlijk een beetje zorgen. Dit lijkt zo abnormaal.

9. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier het zelfde twee dagen licht bruin roze. En daarna niet meer en nod ong zaterdag. Normaal meer dan een week van te voren veel bruin en rood / roze verlies nu nog niks. Ben benieuwd of je al een test heb gedaan. Helaas had ik twee menstruaties terug dit ook en bleek ik een late eiersprong te hebben gehad en daarna een miskraam . Dus ben benieuwd of dit positief is

10. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net op aanraden van mijn gynaecoloog een test gedaan en die was helaas negatief. Dus mijn cyclus is begonnen vorige zaterdag en ik zit nu aan cyclus dag 5. Op naar de volgende ronde dus. Ik had wel gedacht dat hij negatief ging zijn. Ik heb geen pijnlijke borsten, geen rare klachten, niks van gek gevoel in mijn buik....maar nu ben ik zeker

Deel Deze Pagina