Ik heb een dochtertje van een jaar en twee maanden oud. Nu ben ik zelf behoorlijk ziek geweest *griep* en heeft mijn dochtertje 1 dag koorts gehad en wat hoesten maar dat was zo weer over ... Nu komt mijn vraag ... Ik wil toch wat meningen horen ... Mijn dochtertje slaapt nu zo ontzettend veel en als ze uit haar bedje is speelt ze maar heel even en dan is het huilen geblazen en loopt ze weer naar de deur wat voor haar een teken is dat ze graag op bed wil. Ook stoot ze expres haar hoofd tegen de grond ... Nu ben ik naar de huisarts geweest en hij zegt dat ze gewoon herstellende is van een griep en dat veel slapen erbij hoort ... maar mijn altijd zo vrolijke meisje is nu echt een huilerig popje geworden. De huisarts heeft naar haar longen geluisterd en die zijn schoon, haar oren zijn prima in orde en ze heeft niks aan haar keel etc etc ... Dit gedrag vertoont ze sinds een week. Wat is dit ?? kwestie van ik wil aandacht en wel NU ! of moet ik dit serieuzer gaan nemen ???
Klinkt wat mij betreft als "normaal" gedrag in een sprongetje oid. Zeker als de dokter al gekeken heeft.... Bij vlagen veranderde mijn altijd vrolijke peuter ook in een jammerig meisje. Dan is niks goed... Ik gaf gewoon zoveel mogelijk aandacht en probeerde uit te vogelen wat ze dan wel fijn vond.