Hallo dames, wat ik me afvroeg is na hoeveel dagen na tp het bij de meeste meiden helaas mis ging! knuf
Bij mijn eerdere pogingen ging het beide keren goed. Helaas veel en veel later in de zwangerschap ging het fout. Deze ronde gaan we even afwachten! Ik heb nog maar 2 dagen een emmy in mijn bm!
oei meid wat heftig zeg!!! ik hoop dat deze gewoon 9maanden warm in je buik mag bliven zitten en een gezond kindje knuffellll
Yep, heel heftig. Het ging fout met 8 maanden en met 6,5 maand.... Maar daarna ging het ook een keer goed hoor Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ja ze weten de oorzaak, maar daar wil ik niet teveel over uitwijden als je me snapt. en ja, ik heb na deze 2 rampen een gezond kindje gekregen, die inmiddels al bijna 5 jaar oud is
Tuurlijk heb ik er begrip voor meissie!!! oh wat fijn ook door middel van behandeling of natuurlijk? als je vind dat ik teveel vraag moet je het zeggen hoor.
Nee, onze zoon is ook dmv een behandeling ontstaan! Daarom zeg ik ; de wonderen zijn de wereld nog niet uit
jah weet ik! mijn schoonzus is daar ook een voorbeeld van!practisch onvruchtbaar en toch een practe 2tweeling op de wereld gezet op natuurlijke manier!(dus zonder medicatie,zei word niet uit zich zelf ongi)
hey snippie, bij mij ging het beide keren fout precies op de testdatum. hoop dat je dat nie meemaakt en dat ze of het lekker blijft zitten. succes regi
De 1e poging werd ik ook niet ongi maar ging het met 7 weken alsnog mis. De 2e poging was helemaal niet aangeslagen en werd ik 10 dagen na tp ongi. Veel succes en dat de emmy maar lekker mag blijven zitten. Liefs Herma
dat vind ik toch zo raar dat ze overal weer een andere behandeling hebben, ik moest gewoon doorgaan met de bolletjes tot an de testdatum, en als het raak was geweest daarna ook nog.
Ik werd 12 dagen na TP en 15 dagen na punctie ongi. Mijn LF is altijd 14 dagen dus klopte als een bus. (helaas).
wist niet dat je zo moest rekenen? mijn lf is namelijk ook altijd 14! dus dat zou betekenen dta ik vandaag ongi word?
Mijn LF is altijd 11 dagen. dan zou ik dus nog vroeger kunnen testen .... aankomende zondag dus al !! want dan zit ik 11 dagen na punctie (eisprong). Nee, volgens mij gaat dat niet op met ivf
nee dacht ook niet dat je zo moest denken.want ze zeggen niet voor niets dat je 2weken er na mag testen toch? maar is wle heel toevallig
Nee dat denk ik ook hoor Zou betekenen dat ik 4 dagen vroeger kan testen ..... hahaha zou wel lekker zijn!! Minder wachtdagen