help , kreeg juist super slecht nieuws :-(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door melanietje, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ziekenhuisbezoeken als deze vallen vaak in een CAO onder "ziek" hoor! Het is zeker niet altijd zo maar het is misschien wel goed om dit soort dingen vast uit te zoeken, wat je rechten en plichten zijn zeg maar.
    Zet hem op voor dinsdag!!

Elmo

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja het is inderdaad belangrijk om uit te zoeken hoe dat zit... zie je het voor je dat je tot december moet wachten???? dat is echt te idioot voor woorden... dat kan toch niet... stel dat je een vruchtbaarheidsbehandeling moet ondergaan dan kun je ook niet zeggen op die en die dag komt het uit want dan mag ik van mijn baas....

en als je niet voor een cao werkt ( als je bijv bij een klein bedrijfje zit ofzo) dan kun je ook op www.freya.nl vragen hoe het zit met vrij krijgen voor ziekenhuis bezoek enzo..

dindsdag komt al snel dichterbij... ik duim voor jullie.

je bent nu van het allerergste uitgegaan... hopelijk kan het daarom alleen maar meevallen..

wij hadden ook een slechte uitslag... ik mocht niet met hormonen beginnen ( had ik wel al begonnen had ik net als jij moeten stoppen) ze vroeg ook of hubbie ziek was geweest... de volgende test was goed..

dus moed houden meis.... nog even geduld voordat het dinsdag is en dat is heel moeilijk....

groetjes Jose

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wij hebben tot op heden wel gewoon vrije uren ervoor opgenomen. Maar daar wordt niet moeilijk over gedaan of het mag. Bij ons was de uroloog nog wel te plannen op vrije dagen.
    De gyn dus echt niet. Onderzoek moet op bepaalde dagen gedaan worden en je mag al blij zijn als er plek is soms.
    Gelukkig vallen veel dingen wel op mijn vrije dagen. De gyn werkt volgens mij voornamelijk op dinsdag en vrijdag. Want dan heb ik elke keer een afspraak en dan ben ik toevallig vrij.
    Hsg viel bij toeval in mijn vakantie.

Maar ik zou het wel uitzoeken en zorgen dat je vrij bent. En anders gewoon ziek melden ofzo.

4. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    heb met een collega van mij afgesproken en zij komt me die laatste uurtjes even vervangen. ben blij dat ze het wil doen.
    nog even geduld dus , hopelijk valt het beetje mee, heb er wel zenuwen voor.
    groetjes aan iedereen

5. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    morgen is het eindelijk zo ver.
    ik hoop dat het een beetje mee valt. ben nu echt wel zenuwachtig.
    groetjes

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel succes morgen!

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Hey melanietje ik was deze topic uit het oog verloren.
    Jazeker houden we elkaar op de hoogte meis.
    Morgen je afspraak ik wens je heel veel succes en ik hoop op goed nieuws......ik moet woensdag.....

knuffel,

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Melanietje ik wil je morgen heel erg veel succes wensen. hoop dat wat je te horen krijgt mee zal vallen.

kan me voorstellen dat je ontzettend zenuwachtig moet zijn.

ik zal aan je denken morgen en voor je duimen

gr Jose

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jouw dag vandaag!
    Ik denk aan je hoor!
    Elmo

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier wordt ook aan je gedacht, succes meid!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    hey Melanietje?

Hoe is het gegaan?
    ik hoop dat je goed bericht hebt!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kwam ook al even gluren..

13. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallokes, bedankt om aan mij te denken, maar heeft denk ik niet veel uitgehaald.
    het resultaat van het sperma was twee keer ronduit slecht, geen enkele maar dan ook geen enkele zaadcel gevonden.
    pff we hebben bijna niet geslapen vannacht, ik vind dit zo erg.
    nu denkt men vriend natuurlijk dat ik heb vroeg of laat toch ga verlaten , maar dat wil ik niet , we moeten dit laten uitzoeken tot we echt zwart op wit weten dat het echt niet kan voor ons.µ
    ze hebben geen zaadcellen gevonden in het sperma, maar het kan ook zijn dat door zijn spatader het buisje voor de toevoer daarvoor verstropt zit ofzo, nu moet ik afspraak maken voor hem bij een uroloog .
    we hebben gisteren beide bloed moeten laten trekken, een genetish bloedonderzoek. en bij hem kunnen ze dan zien in zijn bloed of hij wel die hormonen zou hebben ofzo ik snap er ook ni veel van maar dan zijn we toch weeral zes weken voort eer we de uitslag weten.
    nu wordt ik echt bang.
    ik denk dat een kindje krijgen voor ons niet is weg gelegd, en dan te bedenken hoe sommigen er maar op los gaan en aan niets denken, bah wordt misselijk van de gedachte alleen.
    mijn vriendje ziet het allemaal even niet meer zitten nu , hij zit het leven even zwart in nu, hij vroeg gisteren nog aan mijn, welk geluk heb ik nu in mijn leven? ja buiten mij dan gerekend. tja :( we zullen wel zien. groetjes

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    o nee meis..... dit is echt afschuwlijk... mijn hemel.. dit verwacht je toch niet????? jeetje.... je verwacht toch dat ze in ieder geval "iets"vinden....

ik kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe afschuwlijk je je nu moet voelen.... dit is gewoon te erg....

ik hoop dat je steun kunt vinden op dit forum want je bent niet de enige... en ik hoop echt dat de oorzaak inderdaad nog zou kunnen liggen aan een spatader o.i.d.....

dat word een spannende tijd.... ik denk aan je meis...

veel liefs Jose

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    meis toch wat is dit verschrikkelijk.....:(

ik snap je vriend dat hij het even niet ziet zitten jeetje krijg hier kippevel van en weet niet zo goed wat te zeggen.....
    nu heb ik ook een beetje angst ik krijg straks ook de 2de uitslag....

meis heel veel sterkte met het verwerken van dit nare bericht

dikke knuffel van mij als je wil praten pbme!!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat ontzettend sneu voor jullie zeg, vreselijk nieuws zeg.
    Meid...ik hoop dat het die spatader is en dat ze iets voor jullie kunnen doen!
    Heel veel sterkte!
    Elmo

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve melanietje,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Dit komt aan als een klap in je gezicht. Vind het heel erg voor jullie. En ik hoop heel erg dat er bij de uroloog nog iets positief nieuws mag komen. Knuffel!

Liefs Zora

18. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallokes,
    bedankt voor de lieve berichtjes, ik weet niet goed waar ik iemand kan zoeken die nu ook in deze situatie zit.
    goh ik heb het helemaal gehad nu , voel me vandaag echt zo ellendig ,om dan nog te zwijgen over hoe mijn vriend zich waarschijnlijk nu voelt.
    hij voelt zich echt barslecht, voelt zich tekortgedaan ook , hij kan mij waarschijnlijk niet bieden waar ik zo naar verlang.

dit is echt te ellendig om over te praten, het is gewoon mijn ergste nachtmerrie die uitgekomen is echt verschrikkelijk,hebben er echt geen hoop meer op.
    ach gyn begon al direct over donorzaad, maar dan is het niet van ons twee, denk niet dat hij dat ooit kan verwerken.
    djeezes, ik huil hier gewoon alleen al van jullie berichten te lezen
    moet echt men hart kunnen luchten. ....

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

Hier nog een die aan het huilen zit.
    hier ook geen goed nieuws meid.
    ik voel zo mee met je........en je moet je vriend blijven steunen hoe moeilijk het ook is......

ik sta zelf niet open voor donor mijn partner weer wel maar ik wil iets wat van ons samen is of helemaal of niets al is het zo pijnlijk......

lijkt wel of je hart eraf word gerukt!:x

20. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hela sjan, l
    wat was dan bij jullie de uitslag? ook helemaal niets of wat?
    dit voelt echt verschrikkelijk he? ik weet het , ik zit gisteren bij de gyn al te wenen, kon het echt niet tegenhouden, ze was ook zo lief tegen ons maar ja dat haalt allemaal niet veel uit he.
    zijn er voor jullie nog kansen dat het kan lukken?

ik weet perfect hoe je je nu voelt meid!! echt ik voel hetzelfde .

Deel Deze Pagina