HELP, krijg baby niet in slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AVAB, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik legde de jongste hier aan voor t slapen en dan half slaperig in haar bedje op gaar buik, stofzuigergeluid werkte bij haar rustgevend (prikkelgevoelig meisje)
    Tot 3,5 mnd gedragen om te slapen, toen dat niet zo goed meer werkte, in bedje

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ja met vier maanden schijnt een dipje wel vaker voor te komen.
    Ik heb inderdaad ook een Zipadeezip, werkt hier heel goed. Maar ik zou eerlijk gezegd niet weten of het zonder ook zo goed was gegaan...

Wat betreft het buikslapen, ik geloof dat het wel snel duidelijk is of een kindje een buikslaper is of niet. Persoonlijk zou ik dat niet te erg afdwingen bij een baby...

3. AVAB

AVAB Lid

25 mei 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké lieve mensen!!

Mijn dochter is duidelijk geen slaper!! Ik heb vandaag een speen gevonden die ze graag wilt hebben (joepie, vingertje is neit meer nodig!!) en bracht haar pas naar bed als ze heeeel moe was. Resultaat: NUL UUR HUILEN, woehoeeee overwinning. Oh ja heb haar ook in haar ledikantje gelegd niet meer in haar wiegje.

Bedankt voor de tips, ik heb geleerd echt naar mijn dochter te kijken wat zij nodig heeftt

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Mijn zoontje slaapt sinds een weekje in bed zn slaapjes
    Daarvoor alleen bij mij of zn vader op schoot. Ik heb t geaccepteerd, hij had t nodig. Gewoon geprobeerd en t ging niet, paar weken later weet proberen, nu lukt t dus wel. Maar nu ij dit typ ligt hij bij me, gecrahed net ^^ zo klein nog, willen hewoon lekker bij je zijn
    Ik heb t wel goed geoefend nu de laatste keer. Indd ritueeltje t zelfde dat was hier schone luier, naar boven, drinken, slaapzakje aan, even knuffelen en in bed
    Eerst helemaal in slaap weggelegd en dan steeds wat eerder. Al slaapt hij vaak al tijdens t drinken. Laten huilen doe ik niet, dan ga ik terug geef m een aai over.zn bol. Wiebel met zn bedje en als dat niet werkt neem ik m uit bed tot hij rustig is. Binnen een paar dagen ging t veel beter!

Deel Deze Pagina