Iemand ervaring met deze eyeliner die weet hoe ik het er vanaf krijg?? Ik heb hem gisteren gekocht en deed hem vanochtend op... Ik schoot een beetje uit en toen ik het wilde weghalen met een wattenstaafje vlekte het wat uit maar ging er niet vanaf! Heb net 3x mijn gezicht met vichy gewassen, wattenschijvje met tonic erop gelegd maar het gaat gewoon niet weg! Me ogen branden ondertussen uit me hoofd en ik heb nog steeds resten eyeliner erop zitten (Heb al contact gehad met Etos aangezien het geen waterproof eyeliner is maar hun weten ook niet hoe ik het er af kan krijgen :x ik kan moeilijk zo naar buiten..)
Beetje vette creme of vaseline erop smeren met een wattenstaafje. Even laten zitten. Wegvegen met een wattenschijfje. Daarna de rest proberen weg te wassen met water.
Baby olie werkt het beste. Ik heb van die lippenstift die 24 uur blijft zitten..soort verf waar je daarna met een glos overheen gaat,die krijg ik er alleen met olie af.
Was daarna wel even je ogen met zeep anders heb je de hele dag een vettige waas en traan ogen van de olie..