Zoonlief heeft gister avond en vanacht kroep aanvallen gehad althans daar leek het ver dacht veel op. Nu smorgens heeft meneer 40 graden koorts.dit past niet in het beeld van kroep geloof ik. Hij is verder wel aanspreekbaar enzo en is rustig geeft aan geen pijn te hebben. Nu was ik aant googlen maar ik kom er niet goed uit of het wel kan wat er Hier gebeurd. Maar daar kom ik er echt niet uit en lees in dingen als intuberen enzo dat lijkt mij niet aan de orde Wie weet of koorst mag NA kroep
Als je het echt niet vertrouwt, anders even de huisartsenpost bellen? Ik weet niet hoe het zit met koorts ná kroep. Mijn zoontje heeft er ook weleens last van gehad, en die had er toen wel verhoging bij namelijk.
Bij twijfel altijd even bellen, mijn zoontje heeft het een aantal maanden ook gehad. Was niet verkouden ofzo maar wel een flinke aanval. Dagen erna wel ineens verkouden maar geen hoge koorts. Als wij de indruk hadden dat het wel goed met hem ging de dag erna was een bezoek aan de huisarts niet noodzakelijk. Hadden we de indruk dat het niet lekker ging moesten we langs komen. Dus in jou geval zou ik zeker bellen.
Bij PSEUDO kroep kan echt wel koorts optreden. Komt namelijk door een zwelling in de bovenste luchtwegen,vaak bij flinke verkoudheid. Maar ehm,zou je niet de ha bellen?
Niet zo hoog hoor! En vaak kan de ha niets doen voor kroep zelf. Heb het zelf.. Stomen is het enigste wat je kan doen meer niet.
Joris heeft 3 a 4 keer per jaar een pseudokroep aanval en soms ook hoge koorts erbij. Vorige keer ook 40 graden koorts, en volgens mijn arts kan het er echt bij horen of er speelt nog iets anders in het lichaam op dat moment. En stomen is idd het enige wat je kan doen. En met koorts paracetamol geven... Hier duurt het altijd 3 a 4 dagen, dan is het weer voorbij.
Bij pseudo kroep is er vaak sprake van een infectie aan de bovenste luchtwegen. Dus koorts kan een gevolg zijn van die infectie. Net als de pseudo kroep. Zolang je zoontje goed aanspreekbaar is en wil drinken kan je het aankijken. Twijfel je zelf toch moet je gewoon je HA bellen. Volg je eigen instinct. Kwebbel
net even bij de huisarts geweest. gelukkig is er weinig aan de hand en de koorts kan zelfs nog komen van de vermoeidheid (nooit geweest nu een zet pil en meneer heeft weer babbels en wil weer wat drinken gelukkig. hopen dat het bij deze 2 "aanvallen"blijft en dan het vannacht beter gaat