Ja hoor heb ik weer. Heeft iemand tips voor me?? Ik heb een kroon op de plek van 1 van mijn kiezen. En uitgerekend nu zit die los. Ik voelde hem net al er bijna uitvallen. En we gaan zo na vrienden gourmetten en o&n vieren. Ben zo bang dat hij er vandaag uitvalt
wat dacht je van een tandarts bellen? als je die van je eigen belt hoor je vanzelf welke er dienst heeft. succes ermee
Er zijn wel nood tandartsen vandaag Heeft mijn man vorig jaar om deze tijd ook een afspraak bij gemaakt Moet je zelf wel betalen nu en later declareren Niet fijn voor je, hopelijk kan je vandaag ergens terecht
er is toch altijd een tandarts die dienst heeft? kijk anders in jullie plaatselijke krantje ofzo daar staat dat echt wel in. of misschien weet de huisartsenpost wel wie er dienst heeft
Als het geod is heeft je tandarts op zijn bandje staan welk nummer je kan bellen voor de tandarts spoedgevallen dienst. Als hij echt los zit, kan je hem er beter afhalen om inslikken of breken van de kroon te voorkomen. Een tandarts kan, als het eigen tandoppervlak verder intact, is de kroon met (tijdelijk) cement vast zetten. Dit is in en paar minuten gedaan.
Kan gelukkig straks terecht bij de noodtandarts (was bang dat ze dit niet als nood zouden zien) Bedankt voor jullie reactie's.
Als ehbo (witte) tandpasta in de kroon er op de 'stomp' duwen. En idd dienstdoende tandarts bellen. Al kan het geen kwaad als je geen pijn hebt. Edit, zie dat je terecht kunt. Super!
normaal kan je, als je kroon er helemaal af is, hier suikervrije kauwgom indoen en weer vastzetten, als nood. Succes bij de tandarts!
Bedankt voor tip,die onthoud ik alvast voor de volgende keer Hij is er net uitgevallen (gelukkig helemaal intact) dus ben opgelucht dat ik straks toch nog snel na de tandarts kan.