Ik zit met een probleem. Begin deze maand heb ik een laprascopie etc gehad en toen ik maandag op controle kwam bleek ik een eisprong te hebben gehad. Uit de bloedtest kwam dit ook naar voren (20 progesteron) Echter is niet te achterhalen hoelang na de eisprong ik zat. Maandag een testje van de kruidvat gedaan en spierwit, tot op de dag van vandaag dus ook geen indroog lijntje. Vanmiddag nogmaals een test gedaan. Eerst leek hij negatief maar na 10 a 15 minuten verscheen er toch een heel vaag tweede lijntje (net zo breed) paar uur later nogmaals gedaan en weer een zelfde vaag streepje na 10/15 minuten (moet wel goed kijken maar hij staat er) is iemand hier mee bekent of is het toch een indroog streepje?
Heb net geprobeerd een foto te maken maar helaas niet gelukt. Zonet nog een testje er tegen aan gegooid, nuchter noabene en noppes! tot nu ote (5 min later) zelfs geen ïndrooglijntje" Geloof dat ik crazy word hier
Kan zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was en in het begin schommelt ie nog aardig dus met een dag of 2 nog is proberen
Das wel raar dan want gisteren was het 2 keer smiddags, en toen ha dik wel cola en zo gedronken en nu was het helemaal nchter. na 12 uur vannacht echt niks meer gedronken. Dan zou je zeggen dat ie duidelijker zou moeten zijn Mss schommelt hij wel te veel en moet ik van het weekend het nog maar eens doen
spannend hoor! Laat je ff weten als je weer een test hebt gedaan? Ik heb vandaag ook een test gedaan want ben al 14 dagen aan het testen met ovulatietesten en nog steeds niks zit inmiddels op dag 27 en had stiekem de hoop dat ik hem misschien voor die 14 dagen had gehad en misschien wel zwanger was... Tja helaas Nou meid ik hoop voor jou op beter nieuws!
Ik testte pas 3 weken na innesteling/19 dagen overtijd, (33 dagen na ei! innesteling is achteraf pas 12 dagen na ei geweest) positief. 3 dagen ervoor een vaag streepje na afleestijd, (een uur of 2 erna), en dus 3 dagen na die vage test een mooie duidelijke. Geen knaller trouwens, gewoon duidelijk binnen afleestijd