hoi Dames, Ik heb nog extra gevoelige testen gekocht van bovenstaande.. hebben jullie ervaringen met deze testen en hoe zijn deze?? bedankt!
Hier helaas niet zo fijne ervaring ermee. Er verscheen bij mij een streepje na 2 minuten, om vervolgens weer te verdwijnen. Vond het erg misleidend. Heb er een topic over : topic Heb er nog meerdere gedaan, daarbij gebeurde dat niet.. (ik kwam er later achter dat er gaatjes zaten in het testje, misschien dat dat het veroorzaakte) en ze hebben in ieder geval wel hele lichte indrooglijntjes. Met positieve testen heb ik (helaas) geen ervaring, dus wie weet nog andere meiden
Ik heb de uiterst gevoelige midstream testen gebruikt. Volgens mij zijn ze heel goed/gevoelig. Ik teste er 5 dagen voor nod al positief mee en ook al vrij duidelijk, terwijl het streepje op de kruidvat test toen nog nauwelijks te zien was.
Ik heb ze ook gebruikt, maar toen deze testen een heeeel vaag tweede streepje gaven (5 dagen voor NOD) gaf die van het Kruidvat al een heel duidelijk streepje. En ander nadeel vind ik dat de dipsticks van zwanger&kids vrij smal zijn, waardoor je minder goed kan zien of er nou wel of niet een 2e streepje staat.
Ik vond ze ook geen aanrader, idd smal en onduidelijk. Kruidvattesten vond ik zelf een stuk prettiger.
die werkte bij mij prima mits je niet ver voor je nod gaat testen maar wel gewoon wanneer je nod ook is.... Hij was bij mij best duidelijk!
Die ultra gevoelige testen die waren 4 dagen voor nod nega maar de gewone gevoelige testen van test je zelf waren wel positief! Succes!