testen van zwanger en kids!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by trijntje81, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

Nov 25, 2010
    521
    0
    0
    hoi Dames,

Ik heb nog extra gevoelige testen gekocht van bovenstaande.. hebben jullie ervaringen met deze testen en hoe zijn deze??

bedankt!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hier helaas niet zo fijne ervaring ermee. Er verscheen bij mij een streepje na 2 minuten, om vervolgens weer te verdwijnen. Vond het erg misleidend. Heb er een topic over : topic

Heb er nog meerdere gedaan, daarbij gebeurde dat niet.. (ik kwam er later achter dat er gaatjes zaten in het testje, misschien dat dat het veroorzaakte) en ze hebben in ieder geval wel hele lichte indrooglijntjes.

Met positieve testen heb ik (helaas) geen ervaring, dus wie weet nog andere meiden :)

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de uiterst gevoelige midstream testen gebruikt. Volgens mij zijn ze heel goed/gevoelig. Ik teste er 5 dagen voor nod al positief mee en ook al vrij duidelijk, terwijl het streepje op de kruidvat test toen nog nauwelijks te zien was.

4. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

Nov 25, 2010
    521
    0
    0
    beankt dames! Ik ga het gewoon maar proberen :D

5. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik heb ze ook gebruikt, maar toen deze testen een heeeel vaag tweede streepje gaven (5 dagen voor NOD) gaf die van het Kruidvat al een heel duidelijk streepje. En ander nadeel vind ik dat de dipsticks van zwanger&kids vrij smal zijn, waardoor je minder goed kan zien of er nou wel of niet een 2e streepje staat.

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

Sep 6, 2009
    964
    0
    0
    Ik vond ze ook geen aanrader, idd smal en onduidelijk. Kruidvattesten vond ik zelf een stuk prettiger.

7. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    die werkte bij mij prima mits je niet ver voor je nod gaat testen maar wel gewoon wanneer je nod ook is....
    Hij was bij mij best duidelijk!

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Die ultra gevoelige testen die waren 4 dagen voor nod nega maar de gewone gevoelige testen van test je zelf waren wel positief! Succes!

Share This Page