help !!kruidvat 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door toettoetmama, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Kunnen jullie even mee kijken zit 4 dagen voor nod en kon t niet laten om te testen! Ben twee keer zwanger geweest via iui dus deze zal spontaan zijn....ik heb kwaaltjes zoals misselijk rommelende darmen en zere boobs maar weet niet wat ik van deze test moet denken...met blote ogen is de tweede streep prima te zien...maar op de foto is het een roze tuur spreepje wat moet ik hiermee??!!

Bijgevoegde bestanden:

2. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Ow uh voordat ik het vergeet...de test streepje staat helemaal rechts dus niet helemaal op de plek waar die hoort..dat is t rare van deze test

3. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Dat streeptje rechts zie ik ook, maar weet eigenlijk niet wat dat nou betekent.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zie wel wat je bedoelt...
    Ik vind het ook wel vreemd dat de controlestreep zo ver naar links staat. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ik zou morgenochtend vroeg nog een keer testen.

5. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    ik zou even een nieuw testje doen, ik zie ook wat je bedoeld

6. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Ja heel vreemd weet ok niet zogoed wat ik ervan moest denken...omdat de conteole streep zover naar links staat en de tedt streep helemaal rechts...pff ik hoop t zo..maar ben bang voor valse hoop hahah groetjes!

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Zo ver naar rechts lijkt me niet goed. Morgen of over een paar dagen nog een keer testen.

8. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Mee eens!

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ongeldig.

10. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Deze testen van vanmorgen action indroog tuursteep pfff wat een spannende tijd dit!!

Bijgevoegde bestanden:

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zie ook wat je bedoeld, maar vind het een beetje een vage test.. Heb de controlestreep ook nog nooit zo naar links zien staan.

12. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Ik heb ze ook nog noooit zo gezien @ gehad :(

13. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    En zien jullie de twee streepjes op de action test? ? Denk namelijk dat ik ze zie vliegen hahah

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zie wel wat je bedoelt. Ik denk ook dat je die kv2v5 echt als negatief of ongeldig moet beschouwen. Dat stripje zat erg naar links juist (de C streep), dus het 'streepje' is zeg maar het einde van het bandje waar de urine overheen loopt. Het teststukje zou je dan juist dus ook meer naar het midden hebben dan juist helemaal rechts.

Op de Action test zie ik een vaag lijntje, maar ik weet niet zeker of dat niet iets ingedroogds is. Geen ervaring met die testen.

15. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Zie op alle testen een vaag streepje..heb je candaag nog getest? Succes....hoop het voor je!

16. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Nee vandaag niet...morgen waag ik weer een gokje :)

Deel Deze Pagina