Hallo Dames, Zouden jullie naar mijn ovulatietesten willen kijken want volgens mij ben ik mijn ei kwijt. Onderste is van vandaag.
Op welke dagen van je cyclus heb je deze testen gedaan?? Zou zonde zijn als je je eisprong hebt gemist
Kan het dan zijn dat je ei nog moet springen. Als 19 mei de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest dan zit je nu op dag 10 van je cyclus. Ik zou nog even door testen, en misschien 2x per dag gaan testen zodat je hem niet mist. Je weet ook dat je ovulatietesten het liefst niet moet doen met ochtend urine? Dus bij voorkeur je tweede plas gebruiken. Vast informatie die jezelf allemaal al wist maar ik denk gewoon even met je mee
Ik denk dat je ei nog moet komen hoor. In ieder geval elke dag testen en als ze donkerder worden kun je 2 keer per dag testen, is bij mij niet nodig, maar bij andere dames wel. Succes!
Test niet met ochtend urine alleen vind het raar dat het opeens zo licht is had gehoopt dat het donkerder was.
Dit heb ik ook soms weer wat lichter dan weer wat donkerder en ineens knalt hij. Volgens mij schommelt ook de lh wat in het lichaam.