@all. Ik heb de foto's weggehaald omdat ik eigenlijk alleen maar meer onzeker werd van alle berichtjes. Besloten wat afstand te nemen van forum en kreeg van vriendin een internet opzoek verbod... Donderdag heb ik de echo dus dan zullen we het weten. @me. Blijkbaar kan het dus wel. Fijn bericht.
Goed van je om even niet te komen.je krijgt namelijk altijd de ergste berichten maar .de mensen die een goed verloop hebben gehad die zetten ook niets op internet alleen diegene met slecht verloop.ga lekker genieten van je zwangerschap meid
Ik begrijp hieruit dat het lichter worden dus eigelijk wel meevalt en minder is dan ts denkt/zegt. nou maak je niet druk zolang hij gewoon goed duidelijk is , niks aan de hand. ik deed met 10 weken mvm test en die viel mij ook behoorlijk tegrn rn was ook aan de lichte kant..blijkbaar wordt je test wel minder namate je verder bent. ik denk dat het wel goed komt!
Meid ik heb je testen ook gezien en je Hoeft je echt geen zorgen te maken Hopelijk heb je morgen wat je wil zien / horen van de vk en kun je daarmee je rust vinden
Nou meiden. Total in shock. Het zijn er geen 1 maar 2! Beide kloppende hartjes. HCG was dus te hoog voor de test,...