Bedankt voor jullie reacties. Zelf heb ik nog een dubbel gevoel en ben ik eigenlijk nog in totaal shock. Moet dit nieuws echt even verwerken. Ik neem morgen lekker vrij van werk.
dubbel proficiat ,kan er best inkomen heb vorige keer bij de zwangerschap van de jongste idem gehad maar helaas is er bij ons uiteindelijk maar 1 kindje gekomen. Geniet ervan !! x
Ik zou persoonlijk ook even schrikken denk ik, maar evengoed geweldig nieuws meid! En het zal vast allemaal los lopen, je hebt nu alleen je handen iets voller straks. Geniet ervan!!!!
Wow....wat een 'bijzondere' afloop van een lichter wordende test! Gefeliciteerd...en neem de tijd om het te laten landen
nee ik heb het blijkbaar naar iemand anders gestuurd maar toen ik zwanger was van mijn tweeling had ik dus eerst tien weken negatieve testen!ook die van de ha was negatief.blijkbaar gebeurd dat dus meer bij tweelingzwangerschap
gefeliciteerd! het klopte dus gewoon dat het hcg te hoog was. Doordat hij bij mij ook meteen heel hoog was dachten ze eerst ook aan een tweeling, bleek er gewoon eentje te zijn...kan me voorstellen dat je even moet wennen! maar ook wel weer heel leuk toch? geniet ervan