Wat zouden jullie hiervan vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Arian, 25 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Wat zouden jullie ervan vinden als jullie man een paar maanden met een andere, getrouwde, vrouw heeft zitten bellen/smsen over onze relatie en haar relatie. Wat niet echt lekker loopt.. Puur vriendschappelijk. En wat jij dus niet weet/wist.

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Het ligt eraan of mijn man en ik samen daar ook al gesprekken over hebben gevoerd.
    Zo ja, dan vind ik het geen probleem dat dit met een vrouw is.
    Zo niet, dan zou ik pas echt met hem willen praten waarom hij het eerst met iemand anders hierover praat en niet met mij.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zou not amused zijn. Zachtjes uitgedrukt

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Dat zou ik niet leuk vinden, dat doe je in mijn ogen niet!

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Er werd niet over gepraat met zn eigen vrouw. Ook wistte hij al die berichtjes zodat niemand die kon lezen.

6. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ik zou woest zijn.....

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dan is het huis te klein

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou wel iets meer informatie nodig hebben om hier een oordeel over te vellen :)

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heeft hij het haar zelf gezegd of is ze er achter gekomen? Ik zou het zelf denk ik niet leuk vinden maar er moet toch een reden zijn waarom hij het er met die vrouw over had? Ik zou willen weten waarom mijn man de behoefte heeft onze relatie te bespreken met een andere vrouw.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoe is ze hier achter gekomen? Ik zou ook echt woest zijn!

11. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er niets verkeerd aan is dan hoef je niets te wissen. Dit is nu uit gekomen maar weet jij wat er echt besproken is. Ik zou daar zo geen zin in hebben ik zou er serieus over nadenken om er mee te kappen. Meestal is dit een voorbode van of een scheiding of jarenlange ellende sorry bedoel het niet te bot. Ik zou gelijk duidelijk maken niet van die onzin of ik kap ermee klaar. (En het dan ook doen)

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Mijn vriend zou het andersom ook niet leuk vinden. Zo denk ik maar!
    Maar ik zou ook niet 'blij' zijn. (Zachtjes uitgedrukt nog:p!)

13. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik zou dat niet leuk vinden.

14. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Dan vind ik het helemaal niet kloppen zo ga het huwelijk ook kapot.
    Ik heb het gezien bij een oom en tante van mij, zij kon niet met mijn oom praten en bij een vriend kon zij wel haar hart luchten over de relatie en hun kinderen. Het huwelijk is als nog geeindigd in een echtscheiding.

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Dat zou ik, op z'n zachtst gezegd, niet leuk vinden.

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Zelf achter gekomen door hoge telefoonrekening. Toen ze de factuur wou bekijken mocht dat niet. Want hij zou zelf wel uitzoeken hoe dat kwam.

17. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik zou echt super boos zijn en denken dat er meer zou spelen. Denk dat dit vaak het begin van meer is.
    Als je al niet meer met elkaar over je huwelijksproblemen kunt praten zit het echt niet meer goed. Hij had die energie ook in zijn eigen huwelijk kunnen steken.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier zou het huis te klein zijn en zou hij echt even niet terug hoeven (durven:p) komen

19. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook woest zijn!

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wanneer ik er vanaf zou weten zou ik het niet echt een groot probleem vinden. Of hij het nu met een vriend of vriendin bespreekt. Al zou ik liever hebben dat hij het met vriend bespreekt omdat ik een andere vrouw niet volledig zou vertrouwen.

Maar in dit geval zou ik er echt klaar mee zijn. Deze man heeft duidelijk iets te verbergen en problemen bespreken met een andere vrouw terwijl zijn eigen vrouw hier niet van op de hoogte is vind ik not done. Ik denk dat hier veel meer aan de hand is.

Deel Deze Pagina