ga toch ook voor 1, want vind die mooier. en persoonlijk zou ik liever die 1500 overhouden aan vakantie geld om nog leuke dingen van te doen helemaal met 2 kleine kids. zou ik niet te duur spul halen. dan word je nog kwaaier als er een glas zoete ranja overheen gaat. of eenglas rode wijn!!!!
Ik vind foto 2 persoonlijk iets mooier, maar aangezien je ze niet naast elkaar zet in de wk zie je het verschil toch niet. Ik zou dus zelf voor set 1 gaan, aangezien je heel wat geld bespaart terwijl het bijna net zo mooi is. Bovendien met kleine kinderen is dan het voordeel dat je dan makkelijker over 5 jaar weer wat nieuws koopt, omdat het dan waarschijnlijk beschadigd is/ je erop uitgekeken bent, omdat je er wat minder geld aan kwijt bent geweest.
Ik zou voor 1 gaan, puur omdat jij die wel mooi vind + je houdt een leuk bedragje over voor je gezin en als je over een paar jaar er op uitgekeken bent kan je weer om iets anders, zonder te denken, ooo, wat was het duur..
Zeker foto 1. Als je tevreden bent met de meubels van foto 1,zou de keus voor mij makkelijk zijn. Zoals je al zegt,heb je nog kleine kinderen En je houdt een leuke cent over! Vind het er trouwens ook leuk uitzien hoor,ik zie het er verschil in prijs niet aan af!
foto 1 is van www. profijtmeubel.nl dressior 779 euro en salontafel 199 euro 2e foto is van www.eikenland.nl dressior 1450 euro salontafel 600 euro wel doe ik of ik voor foto 1 of 2 gaat een glasplaat op de salontafel van 8 mm dik dat heb ik nu namelijk ook op onze chineese meubels en daar heb ik geen problemen mee met de kinderen mijn man vind foto 2 mooi en ik foto 1 ik ging eerst alleen shoppen en foto's laten maken van de meubels die ik mooi vond deze 2 dus mijn man gaat nu een zaterdag mee en dan beslissen we en trouwens op foto 2 op de salontafel dat zijn gen glazen repen maar dat is natuursteen ook aan de dressior naast de deurtjes zie je 3 zwarte dikke strepen dat zijn natuursteen het blijft moeilijk
hmm aan mij heb je niks denk, is niet helemaal mijn smaak en ik vind het echt superveel geld. maar wil nog wel even ingaan op de glazen tafel, dat zal gehard glas zijn, en hier geen problemen hoor, glazen die erop vallen gaan niet kapot, tafel ook niet en is makkelijk schoon te houden.
Klopt ja, wij hebben een ook glazen tafel gehad, alleen had die nogal scherpe punten en om die reden is ie weggegaan. Maar goed ik vind 1 ook mooier, maar vind het erg veel geld voor alleen een tafel en dressoir.....
Is toch niet moeilijk? Als je het allebei mooi vind ga je toch voor de voordeligste keus??? Dan maakt het niks uit. En...hou je geld over voor andere leuke dingen!
ik ben geen mens die 10x verandert met onze chineese meubels hebben we ook 11 jaar meegedaan we dat was ook een hoop geld dressior 1195 salontafel met krukjes 995 kast 650 cd kastje 250 schilderij 500 4 chineese beelde per stuk 50 chineese lamp 150 en nu verkopen we het voor een prikkie 700 euro ja ik laat op de salontafel gehard glas zetten zodat het mooi van ondere blijft want ja met hout zie je wel vette vlekken dat heb ik nu ook op onze ouwe meubel eikenland is ook duur maar het is wel echt eiken als daar wat tegen aan komt iets hard speelgoed zou het niet gauw beschadigen maar met de eerste foto MDF wel en ik ben bang wat veel mensen zeggen van goedkoop kopen is duur kopen ik wil hier ook wel 11 jaar of langer mee doen en niet na 2 a 5 jaar zeggen ik wil andere meubels het blijft moeilijk ben benieuwd als me man het in het echt ziet de meubels a.s zaterdag waar hij dan voor kiest ik laat het jullie weten