HELP AUB wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Em85, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Willen jullie mij aub helpen??
    Mijn laatste menstruatie was op 23 februari. Op donderdag 11 maart heb ik een punctie gehad.En zondag 14 maart de TP.

In de brief van het ziekenhuis stond dat ik vrijdag 26 maart kon testen. Ik heb donderdag 25 maart en Kruidvat test gedaan (2 voor 5) een deze gaf een heel licht tweede streeptje. Vol goede moed heb ik gister een CB test gedaan die aangeeft Zwanger/Niet zwanger en er stond Niet Zwanger. Daarom nog maar een test van de Kruidvat gedaan en weer een heeel licht tweede streepje.

Het maakt me zo onzeker, maar test ik niet te vroeg?????

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    het schijn dat de cb test meer hsg nodig heeft dan een normale test, dus ik zou een paar dagen wachten en dan nog een keer testen!

succes!

3. Alita

Alita Niet meer actief

heb je een foto van de kruidvat?
    Kruidvat moet echt roze zijn het streepje....cb heeft meer hcg nodig deze moet je pas doen als je een duidelije streep hebt meid!!
    Maar als jij twee streepjes had op je kruidvat ben je zwanger!!!!

4. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Ik heb er jammer genoeg geen foto van. Morgen ga ik nog een poging doen om de test op de foto te zetten.

5. Alita

Alita Niet meer actief

maar de streep was roze?

6. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Ja maar wel heel erg vaag:(

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt het over een TP, dus ik neem aan dat je een IVF-behandeling of ICSI-behandeling volgt?

Ik sta op de wachtlijst voor IVF, maar heb al wel een uitgebreide brochure met informatie gekregen.

Daarin staat dat je 14 of 15 dagen na TP mag testen.

Dus als ik jou was, zou ik morgen (dan is het 14 dagen na TP) nog eens testen. Wie weet is de test dan duidelijker positief!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De een mag twee weken na de punctie testen, de ander twee weken na de terugplaatsing. In jouw geval was het 15 dagen na de punctie.

In principe is dat niet te vroeg, al kan de HCG-waarde nog aan de lage kant zijn. Ik zou het even afwachten en overmorgen nog eens testen. De HCG-waarde verdubbelt om de dag, dus dan zou je streepje duidelijker moeten zijn. Succes!

Deel Deze Pagina