Goedenavond ladies, Afgelopen vrijdag werd ik s ochtends wakker door een soort van nattigheid. Mijn eerste gedachte, urine/vocht/afscheiding. Ik moest toch naar de wc, eenmaal daar kwam ik erachter dat het bloed was. Helderrood. Gebeld met verloskundige en spoedecho gehad. Gelukkig was er niks aan de hand met ons kindje, maar de vk kon op de echo ook niks zien waar de bloeding vandaan zou kunnen komen. De baarmoeder zag er goed uit. Vrijdag en zaterdag wel wat bloed verloren en veel "oud" bloed. Maar toen zaterdagavond, weer helderrood bloed. Weer gebeld. En gerustgesteld door vk dat de echo goed was en niks aan de hand is met ons kindje. Zondag ochtend weer! Helderrood. Sinds die zondagochtend helemaal niks meer verloren zelfs geen druppel oud bloed. Veel rust genomen die dagen natuurlijk. Maandag en dinsdag gewoon gewerkt, kan op mijn werk ook redelijk veel rust pakken. In ieder geval meer dan met een peuter van 2. Sinds begin deze avond verlies ik weer "oud" bloed. Mijn gedachtes gaan weer alle kanten op. Ik denk dan, de afgelopen dagen heb ik niks geen bloed gehad. In welke kleur dan ook. Zou ik dan niet een x gebloed hebben en dat ik daarom nu weer bloed verlies?
Ik zou zeker morgen de verloskundige bellen, en vragen om een echo, al is het maar om je gerust te stellen
Ik zou ook bellen voor een check.. Ik had ook heftig bloedverlies en een goede echo.. een paar dagen later moest ik terug komen en toen bleek het alsnog fout.. Niet om je bang te maken maar als je bloed blijft verliezen zou ik echt even aan de bel trekken.
Ik zou ook weer om een echo te vragen, lijkt me erg eng, zeker op dat termijn. Ik hoop dat alles nog steeds goed is!
Hier ook op en af bloedverlies gehad van week 14 tm 20. Helderrood, dan weer hele donker. Vaak in de nacht of vroege ochtend. Hier kwam het door een laagliggende placenta en een hematoom tussen de baarmoederwand en vliezen. Sterkte!
Hier ook tijdens mijn derde zwangerschap rond die periode regelmatig helderrood bloedverlies. Mijn verloskundige heeft steeds een echo gemaakt, kindje deed het goed: verder niets te zien. Kreeg daarna voor de zekerheid wel een echo in het ziekenhuis, daar zagen ze een laagliggende placenta en een hematoom (vond het gek dat de VK die niet zag). Misschien eens vragen of ze je voor een echo willen doorsturen naar het ziekenhuis? Daar zien ze vaak wel wat meer Heel veel sterkte.
Hier ook bloedverliesgehad, ik had een infectie aan mijn baarmoeder dus misschien ook even vragen of ze een uitstrijkje kunnen maken. Ook lag mijn placenta voor mijn baarmoedermond. Gelukkig is het bij 15 weken gestopt, had het vanaf dag 3 na een positieve test
Ik heb in het eerste trimester bloedverlies gehad, zowel oud als nieuw bloed. Niet zoveel als jij beschrijft. Ik heb een gevoelige baarmoedermond en was voor mijn zwangerschap twee weken per maand ongesteld. Bloedverlies is eng en zeker tijdens de zwangerschap. Als jij je er prettiger bij voelt, zal ik zeker blijven vragen om echo's. Sterkte!
Bellen!!! Hier altijd op het hart gedrukt gekregen, bij bloed --> Bellen! Beter 10x te veel bellen dan 1x te weinig meid!
Thnx ladies voor de bemoedigende woorden! Vanmorgen weer veel bloed verloren en heb daarbij de vk gebeld omdat ik heel graag wou weten hoe het met de kleine ging. Gelukkig is er niks aan de hand met ons kleintje. Alles was perfect. Wel was er buiten de vruchtzak een holte waar nog bloed in zou kunnen zitten. Die kan ik nog verliezen zei de vk. Mocht ik volgende week nog een x bloedverlies hebben dan moet ik weer bellen en wordt ik doorverwezen naar de gyn.
Gelukkig doet jullie ukje het nog goed.. Goed dat je gebeld hebt. Hopelijk valt het bloedverlies verder mee en kan je een beetje met een gerust hart gaan genieten