Bovenste is van vanmorgen, onderste van donderdag. Ik zou zo rond de zes weken moeten zijn. Iemand dit ook meegemaakt met de testen van kruidvat? Dat ze teruglopen? Ik voel me nog steeds zwanger en geen krampen ofzo... Gezien mijn historie (zie handtekening) maak ik me toch lichtelijk zorgen. Heb pas 6 mei weer een echo... Kan iemand me geruststellen?
Ik vind m niet echt teruglopen hoor. Je urine wisselt van samenstelling en kan de ene keer geconcentreerder zijn dan de andere keer. Meid, je maakt jezelf gek door te blijven testen. Je bent hardstikke zwanger, en geen kwaaltjes zegt niets. Ik begrijp je onzekerheid, maar ga niet meer testen!
volgens mij kan een teveel aan HCG er ook voor zorgen dat ze lichter worden, heb ik hier ergens gelezen. Ik zou niet meer testen, je maakt jezelf alleen maar gek ermee.
Nou ja dat is logisch gezien je onderschrift dat je weer even bevestiging nodig hebt om te kijken of het echt zo is, dat snap ik wel.. Maar ik vind ze idd ook niet aflopen..
Dus jullie zegen geen zorgen maken dus? Word hier zo onzeker r van... Ben opeens na 4 pogingen dus blijkbaar spontaan zwanger en heb af en toe echt de bevestiging nodig... Moet nog een week wachten op de echo... Pfffff.
Dat is echt niet teruglopen meid. Logisch dat je geen vertrouwen durft te hebben, maar je 'moet' echt stoppen met testen! je maakt jezelf gek zo. Probeer anders morgen een pretecho ergens te regelen, hoewel,ie natuurlijk niet echt voor de pret is. Of probeer het bij je gyn, leg je uit dat je je ontzettend onzeker voelt etc. Heel begrijpelijk toch gezien je voorgeschiedenis
Niet meer testen meid! Die van mij liepen met 6 weken ook terug bij kindje nr 2. Bleek een te veel aan hcg te zijn testen kunnen dit niet aan en worden iets lichter . Maak je niet druk!
Eerste echo was verleden week. Zag er toen normaal uit VOO zwangerschap van vier à vijf weken. Volgende echo is 6 mei... Dan hopen ze meer te kunnen zien... Ik vind het echt zo spannend en daarom dus die testen. Vorige week had ik een cb met 3+.
Ik snap je angst meis, maar ik denk dat het niet nodig is. De kV testen wisselen sowieso in streepjes tegenwoordig. Er was hier laatst iemand die had uit hetzelfde plasje 2 testen gedaan en die verschilden al enorm van elkaar. het streepje zegt dus niet zo veel. Als je geen kramp, bloed enz. hebt, zou ik toch proberen te genieten!
Oh poema wat ontzettend herkenbaar. Ik zou me, kijkende naar jouw testen, geen zorgen maken. Ze zijn allebei flink donker. Als de laatste nou bijna niet meer te zien zou zijn dan is er enige reden tot directe zorgen. Maar dit zijn twee knallers. Toch begrijp ik je angst goed. Heb zelf ook vaak in die angst gezeten. Veel sterkte en op naar de goede echo!
De testen kunnen niet meer goed meten als er teveel aan HCG is. Dus het is normaal dat de testen na een week of 6 lichter worden omdat dat apparaatje het niet meer aan kan! Ik snap je ongerustheid! Maar probeer (gigantische rotwoord, sorry) probeer het wat "los" te laten!
Mijn test van 4 weken was een stuk duidelijker dan toen met zes weken, die was destijds nog maar erg ligt.
Schat. Ik had je toch al gewaarschuwd hiervoor?!!! Google maar op 'pro-zone effect' of 'hook effect' Relax!!!
He Poema, die angst is heel begrijpelijk, hoor! Maar die kan je nu niet meer wegnemen met testen. Ik had het ook na een week of 6. Je ziet dat de controlestreep ook al gek doet. Dat heeft idd te maken met de hoeveelheid hcg. Die testen werken dan gewoon niet goed meer. Geen bloed en geen hevige krampen (behalve menstruatiekrampen dat de baarmoeder aan het groeien is) is goed. Natuurlijk geeft het geen garanties, maar op dit punt is er geloof ik nog maar 10% dat het mis gaat. Dus 90% (!!!!!) dat het gewoon goed zit. Heel veel sterkte en gooi die testen lekker in de prullenbak.